FamWKPM

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 55Likes

Ziggo GO TV app: Gebruikersnaam en wachtwoord niet onthouden en logt ongewild uit

Sinds 25 februari is dit probleem weer terug. Dit is de enigste app op mijn TV met dit probleem

Uitgelicht
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Reacties
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi allen,

 

De verwachting is dat dit probleem eindelijk verleden tijd is met de eerstvolgende update die er aan zit te komen. De uitrol daarvan start op korte termijn, maar zal heel geleidelijk gaan om alles goed te kunnen monitoren. Zodra de update voor iedereen beschikbaar is, komen we weer in de lucht!

---

Update: Versie 5.01.6512 is nu voor iedereen beschikbaar. Met deze update is het probleem waarmee je constant opnieuw moest inloggen opgelost. We horen graag jullie bevindingen!

567 Reacties 567
jollyhobby

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Na een lange tijd dat ik elke keer moest inloggen, is het lang goed gegaan....MAAR nu weer kleine ramp, niet elke keer maar wel erggg vaak dat ik weer moet inloggen, dit blijft een ramp product, hoop snel op een oplossing, anders toch maar eens overwegen met ook de nieuwe aangekondigde verhoging om over te stappen...

FrederikM2

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Waarom moet het zo lang duren voordat er een oplossing is? Wat is het doel om er zo lang ober te doen? Of is die ene capabele programmeur net met vakantie?? Desnoods zetten jullie de vorige versie weer terug in de store, als het maar weer normaal gaat werken. Iedere dag opnieuw inloggen op 2 apparaten is verschrikkelijk irritant wanneer je een fatsoenlijk wachtwoord hebt ingesteld en het onscreen toetsenbord moet gebruiken.

internjet

Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Het probleem is weer terug inderdaad.

Samen met de aanstaande prijsverhoging iets om erg chagrijnig van te worden.

Willempie26

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Helaas, ook hier is het  probleem weer terug (Google TV). Ik dacht slim te zijn en het toetsenbord van de Google home app (mobiel) te gebruiken om het wachtwoord in te voeren. Helaas, de Ziggo app ondersteunt daarbij geen hoofdletters! Andere apps wel natuurlijk. Dus maar een eenvoudiger wachtwoord ingesteld.

Biggetje

Level 4
  • 22Posts
  • 1Oplossingen
  • 14Likes

Ook na update van de app dagelijks opnieuw inloggen. Om gek van te worden!

Ziggo, het is werkelijk waar alleen jullie app waar ik dagelijks tegen deze frustratie aanloop. Andere app leveranciers lijken iets simpels als gebruikersnaam/password onthouden wel onder de knie te hebben. We betalen jullie allemaal goed genoeg om bekwaam personeel in te kunnen huren. Regel dit!

f.verhagen60

Level 4
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes

Je zou inmiddels verwachten dat ziggo ook met een reactie komt!

Kmich

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Hallo @Alex , We zijn een week verder sinds de software-update, welke geen oplossing was. Maar ook de laatste feedback op deze pagina over de progressie van een oplossing. Wanneer is de software-update met een permanente oplossing klaar? 

stefanvanruiten

Level 2
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes

Screenshot_2023-03-15-21-33-58-38_e307a3f9df9f380ebaf106e1dc980bb6.jpg

 

Ze doen net of de eerste verandering een nadeel is 😂. Dat is juist de reden waarom!

Lowlander61

Level 4
  • 25Posts
  • 1Oplossingen
  • 20Likes

@Alex : Hoe staat het er voor? Erg stil aan jullie kant, terwijl wij onze vingertoppen kapot tikken van het inloggen. Of willen jullie ons graag naar Delta hebben? Een update graag!

Anne Simons

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Elke keer als ik ziggo go opstart opnieuw inloggen, erg vervelend.

Op een Philips TV met chroomcast.

Bij NL tv niet inloggen!,,,

 

 

AudiQ5

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Nog steeds geduvel met inloggen. Binnenkort komt Delta bij mij glasvezel intalleren. Als het tegen die tijd niet opgelost is en ik een goede aanbieding krijg, ben ik weg.

Holthuizen

Level 12
  • 705Posts
  • 13Oplossingen
  • 118Likes

Hier zit het probleem van ZiggoGo,  Ze kunnen het inlog  probleem op dit moment niet oplossen zonder andere problemen te voorkomen!

 

Ziggo antwoord: ...........We zien dat een kleine groep klanten op specifieke apparaten regelmatig worden uitgelogd uit onze Ziggo GO app. We hadden goede hoop dat dit probleem werd opgelost na de laatste update. Helaas is dit nog niet bij iedereen het geval. Daar zijn we ons van bewust en hier wordt ook achter de schermen hard aan gewerkt. Echter is de oplossing niet eenvoudig, aangezien we ook geen problemen willen creëren bij de klanten die nu niet tegen dit probleem aanlopen.
We hopen dit probleem snel te verhelpen op deze specifieke toestellen.

 

Het antwoord van Ziggo zou moeten zijn:  We ZULLEN dit probleem snel te verhelpen op deze specifieke toestellen.

Aan hoop hebben we niets!!!!

slaan1974

Level 5
  • 61Posts
  • 1Oplossingen
  • 20Likes

Hoi,

 

Wij hebben een SONY TV uit 2020 en de APP wordt gebruikt rechtstreeks op de TV

 

Wij hebben dit ook sinds de voorjaarsvakantie update en nog meer;

- APP logt spontaan uit waardoor je wederom opnieuw moet inloggen

- APP reageert erg traag

- APP stopt en je gaat dus terug naar je HOME scherm

 

erg raar en slechte service

 

Mvg,

Sander

Theotje

Level 11
  • 565Posts
  • 27Oplossingen
  • 93Likes

Helaas. dacht na de eerste melding van 2 weken geleden dat ik geen probleem had met het alweer moeten inloggen.

Nu dus ook opnieuw moeten inloggen met de Chromecast Google TV en dat niet alleen. Tijdens het kijken van Feijenoord (ESPN) na ongeveer 30 minuten werd het beeld zo af en toe onscherp. Overgeschakeld naar Veronica en binnen 5 minuten hetzelfde resultaat. En ja mijn wifi is uitstekend daar ligt het niet aan en de app is up to date.

Eelcowind

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Ter info;

Ook ik moet dagelijks opnieuw inloggen. (Als de tv een uurtje heeft uitgestaan hoef ik niet opnieuw in te loggen),

ik heb een Philips tv 47pfl7606 icm de nieuwste Chromecast Google TV.

ik hoop dat er op korte termijn een oplossing komt. De andere apps van De Google TV hebben dit probleem niet.

 

gr.

Eelco

Holthuizen

Level 12
  • 705Posts
  • 13Oplossingen
  • 118Likes

Hier het antwoord  van Ziggo:   We kunnen het inlog  probleem op dit moment niet oplossen zonder andere problemen te voorkomen!

gerbenzeinstra

Level 3
  • 20Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

Prima toch?

RvanDalen

Level 5
  • 91Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes

Euh..nee!

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi all,

 

We zien dat het probleem van het constant opnieuw moeten inloggen bij de Ziggo GO TV App weer terug is voor bepaalde apparaten sinds eind februari. We hadden goede hoop dat de laatste update, 4.46.6219, dit volledig oploste. In deze update werd een probleem opgelost waarbij de TV App telkens crashte bij het afsluiten (ook al had je dat niet door). Helaas was dit slechts één van de scenario’s en is duidelijk geworden dat er meer speelt.

 

We weten hoe ontzettend frustrerend dit probleem is, juist bij de TV App waarbij je gebruik moet maken van een onscreen-toetsenbord met vaak een complex wachtwoord.

 

Het onderzoek naar deze verschillende 'uitlogscenario’s' loopt, maar de verwachting is niet dat dit binnen enkele dagen is opgelost. Zodra hier meer over bekend is, delen we dat uiteraard direct.

Holthuizen

Level 12
  • 705Posts
  • 13Oplossingen
  • 118Likes

#Alex

Een excuses van ZIGGO voor dit geklooi zou wel op zijn plaats zijn, maar zelfs dat kunnen zij niet. En aan welke compensatieregeling denkt ZIGGO ?

Uitgelicht topic