FamWKPM

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 55Likes

Ziggo GO TV app: Gebruikersnaam en wachtwoord niet onthouden en logt ongewild uit

Sinds 25 februari is dit probleem weer terug. Dit is de enigste app op mijn TV met dit probleem

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

Goedemiddag allemaal,

Inmiddels is de nieuwe Ziggo GO  (TV) app beschikbaar, versie 5.01.6512. Hiermee is het probleem opgelost waarbij je elke keer opnieuw moest inloggen bij gebruik van de TV App. We zijn heel erg benieuwd wat jullie bevindingen zijn met deze app versie.

Bekijk in context

Uitgelicht
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Reacties
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi allen,

 

De verwachting is dat dit probleem eindelijk verleden tijd is met de eerstvolgende update die er aan zit te komen. De uitrol daarvan start op korte termijn, maar zal heel geleidelijk gaan om alles goed te kunnen monitoren. Zodra de update voor iedereen beschikbaar is, komen we weer in de lucht!

---

Update: Versie 5.01.6512 is nu voor iedereen beschikbaar. Met deze update is het probleem waarmee je constant opnieuw moest inloggen opgelost. We horen graag jullie bevindingen!

567 Reacties 567
John77

Level 4
  • 30Posts
  • 2Oplossingen
  • 12Likes

Hier ook, probleem is weer terug. Zowel op mijn Philips smart TV en bij mijn chromecast.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @FamWKPM, @John77,

 

Erg zuur als dit probleem weer terug is. Ik heb inmiddels inderdaad meer reacties gezien en heb dit topic geüpdatet met de juiste status. We gaan voorbeelden verzamelen en opnieuw laten onderzoeken.

 

In de tussentijd ben ik nog benieuwd naar enkele details:

-Gebeurt het weer elke keer als je de app opstart?

-Om welk type TV (of stick) gaat het?

-Andere opvallende zaken?

FamWKPM
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 55Likes

TV is Sony KD-49XG9005. Als de TV uit is geweest of als er een update van android is geweest.
Andere apps zoals NPO, Netflix en Prime hebben dit probleem niet.

Sjors

Level 2
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Eveneens het zelfde probleem sinds ongeveer een week. Ik heb het probleem via Google TV. Iedere keer opnieuw inloggen. App opnieuw geïnstalleerd zonder resultaat. 

WillemH2020

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Hier ook hetzelfde probleem via chromecast Google TV. 

Alle andere app's probleemloos. 

NadineVBS20

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Philips smart tv met google TV.

 

zoveelste keer dat het gebeurd, het was een paar weken niet zo maar blijkbaar is dit niet echt stabiele code. Misschien dat het tijd is om als backup een inlog functionaliteit in te bouwen dat je een qr code van de tv scant op je tele en dat je bevestigd via de mijnziggo app. Inloggen via ww is toch al irritant via een tv. Dat zal de pijn verzachten als dit zo lastig om onder controle te krijgen.

Ben112

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Laatste weken moet ik vaak opnieuw gebruikersnaam en wachtwoord invullen. Ik kijk dan naar een tv zender en ineens stopt hij ermee. Opnieuw aanloggen lukt bijna niet of kost veel tijd. Daardoor wordt mijn tv kijken telkens verstoord. Ik kijk ziggogo via mijn vaste pc. Graag oplossen anders kan ik niet meer gelijktijdig iets anders zien op de tv.

Dvk

Level 4
  • 35Posts
  • 1Oplossingen
  • 10Likes

Goedendag,

Ook hier op mijn LG smart tv na het opnieuw opstarten via Google chrome cast Ziggo Go steeds opnieuw inloggen div. dingen geprobeerd, aanpassen resolutie app opnieuw instaleren overbodige apps verwijderen van de Cast,zonder resultaat tot op heden.

John77

Level 4
  • 30Posts
  • 2Oplossingen
  • 12Likes

@Alex, chromecast Google TV en de Philips TV 32PFS6906.

chips

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Sony 2020 model. 43-xh8599.

Android tv 

Elke dag opnieuw inloggen.

 

mario_pellegrom

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Is inderdaad weer helemaal kak met de app....ik gebruik meerdere tv's met een chromecast en allen hetzelfde probleem...steeds weer moeten inloggen en de tvgids is compleet van het pad..app al opnieuw geinstalleerd maar dat helpt niet. Het was een tijdje goed dus ik vraag mij dan af wat er weer veranderd aan iets wat prima werkt.

apklok

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ervaar ook dit probleem

 

Wat werkt.

 

PC met de ziggo app werkt (al een tijd ingelogd)
kan wel inloggen op mijn ziggo

 

wat werkt niet

 

Ipad met de ziggogo app
Ipad deinstall app en install opnieuw.
Ipad met webbrowser

 

Chromecast met ziggoapp werkt niet

Michaelc234

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Hier speelt het probleem ook. 

 

Nu geconstateerd op Google TV 4k.

Heel storend dat ie telkens uitlogt. 

 

Dit ik bij elk gebruik van de app.

Neem aan dat dit bekend is bij impact management? 😉

Chevy93

Level 5
  • 80Posts
  • 2Oplossingen
  • 17Likes

Ik ervaar ook hetzelfde probleem.

Sinds de laatste ziggo go update.

Steeds weer opnieuw inloggen.

Afsluiten van de app gaat ook niet lekker.

Altijd meerdere keren op afsluiten drukken en het afsluiten lijkt heel sloom te gaan.

Maar dat was bij de vorige versie ook al zo.

Ik gebruik de app op een chromecast 4k met google tv.

Is het een idee dat de makers van de app even gaan buurten bij bijvoorbeeld Disney?

Ik hoef bij de streamingdiensten na eenmaal ingelogd te zijn niet nogmaals in te loggen.

 

Lowlander61

Level 4
  • 25Posts
  • 1Oplossingen
  • 20Likes

Ik gebruik googleTV 4K dongle en heb het idee dat het nu dus weer iedere keer is als ik even de dongle niet heb gebruikt, als ik swicth tussen de apps bv Ziggo, dan Netflix en dan terug naar Ziggo geen probleem, maar als ik de tv en dongle op stby zet voor een bepaalde tijd en weer aanzet, dan weet opnieuw inloggen.

stefanvanruiten

Level 2
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes

Hier hetzelfde probleem op meerdere Google Chromecast met Google TV 4k's. Dagelijks opnieuw inloggen helaas, nadat het een tijdje beter ging. 

 

Wat het extra zuur maakt is dat de Ziggo Go echt een van de meest gare toetsenborden gebruikt die ik ken en mijn wachtwoord bestaat uit 20 semi random (hoofd)letters, cijfers en leestekens. Typ dat maar eens dagelijks in voor het hele gezin ... dan is de lol er snel af zoals je kunt begrijpen.

 

Het was minder erg geweest als je gewoon kon inloggen via een QR code of inloggen op het web en dan een tv-code invoeren in de app bijvoorbeeld zodat je fatsoenlijke toetsenborden of automatisch invullen van je browser kunt gebruiken. Zie bijvoorbeeld Netflix, YouTube, Disney+, Plex, etc. etc. Nu duurt het 5 minuten per keer voordat je goed en wel verder kunt kijken ... als de stream het vervolgens doet.

 

Maar goed zoals aangegeven is voor mij hierdoor de maat echt vol en stap ik door deze suffe niet native flutter app nu definitief over op glasvezel. De vorige app was echt perfect en ondanks de lage 720p resolutie voor mij een reden om deze te blijven gebruiken. Alles zal daar ook vast niet perfect verlopen allemaal, maar ik ben er klaar mee voor nu.

DON PAPA

Level 17
  • 3835Posts
  • 61Oplossingen
  • 3257Likes

Deze week weer 3x opnieuw moeten inloggen met de ZiggoGo app versie 4.46 op een Shield TV pro mediaplayer, het gebeurt niet elke keer bij opnieuw opstarten, laten we zeggen 1 op de 10 keer ongeveer, het is vrij wisselvallig 

Ankover

Level 9
  • 268Posts
  • 4Oplossingen
  • 143Likes

Ook hier sinds een aantal dagen elke dag inloggen. Voorheen nog nooit last van gehad. Probleem speelt alleen op de chromecast met GoogleTV. Android telefoons en apple telefoon en ipad blijven wel ingelogd. 

 

Avond sluiten we af. Ochtend kan er gewoon gekeken worden. Avond moet er opeens ingelogd worden. 

Ik kan het niet linken aan tussentijds uitschakelen, andere apps openen etc. 

Ziggogo versie 4.46.6215+4166

 

Toen dit probleem vorig jaar werd gemeld hebben wij hier geen last van gehad. 

vanReuselW

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Beste, ik heb sinds ongeveer een week hetzelfde probleem. Namelijk op beide televisies waarop ik de nieuwste Google Chromecast heb draaien, waarmee ik televisie kijk via de Ziggo Go-app. Ik heb ook de allerlaatste versie van de Ziggo Go-app draaien. Elke dag moet ik opnieuw inloggen met gebruikersnaam en wachtwoord, erg frustrerend. Ik heb dit probleem niet bij andere apps die op de Chromecast draaien. Ik hoop dat dit probleem snel wordt opgelost.

Uitgelicht topic