Vanmiddag de app opgestart op zowel mijn Nvidia shield als op mijn Philips Smart TV (Android). Bij beide opnieuw moeten inloggen. Ik weet niet hoeveel tijd er tussen zit maar in beide gevallen is het in ieder geval na 1 dag weer raak. Ik heb nu het advies opgevolgd om melding inactief uit te schakelen. Ben benieuwd:
Apparaten:
Nviida Shield Pro 2019
Android 11 Software versie 9.1.0
Wordt bij uitschakelen systeem of omschakelen naar TV automatisch in diepe slaap gezet (CEC)
Probleem doet zich ook voor op onze Phillips TV met Android TV maar niet op onze tablets (2x) en onze telefoons (2x)
Philips TV: Philips 43PUS7304/12 (the One)
Android 9 software PTT1.181130.001 release-keys
Elke keer als app op TV weer gebruikt wordt.
Bij deze komt nog bij dat de Ziggo app nauwelijks reageert op de afstandsbediening van de TV zelf (onwerkbaar) maar wel goed op de TV remote app van Philips. Dit doet zich alleen voor bij de Ziggo Go App. Alle andere (Netflix, Prime, HBO en Disney) werken prima.