Jos_V

Level 9
  • 265Posts
  • 2Oplossingen
  • 163Likes

Ziggo GO TV app: Gebruikersnaam en wachtwoord niet onthouden en logt ongewild uit

Sinds de update maakt de webapp geen gebruik meer van de (Chrome) browser prefill van  user/password (en de browser vraagt ook niet of je die wilt saven), dus je moet steeds opnieuw je user/password helemaal intypen.  Dat werkte vroeger altijd goed.

 

Verder: na suspend/resume ben ik (meestal?) uitgelogd, ook als dat bijv. binnen een uur gebeurt.  Het kan zijn dat dat samenhangt met het feit dat de laptop na de resume een ander IP-adres heeft (ben dan veranderd van locatie), maar ik weet niet zeker of het alleen dan gebeurt.  Dit was vroeger nooit het geval.

502 Reacties 502
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19177Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7277Likes

@Kevinmastah @Pro2ton Dankjewel voor het uitgebreid testen en deze extra aanvulling. Ik geef dit door aan de collega's die hiermee bezig zijn. 

pmsmiers

Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Bij mij gaat het om een Android Toshiba 65inch TV (modelnummer kan ik niet lezen, zit achter een beugel). Opnieuw inloggen moet na vastlopen Ziggo app en dan uitzetten TV en weer aandoen. Ik moet dan ook op de android telefoon opnieuw inloggen. Op de TV is het extra vervelend omdat je het ww wat je intyped niet kan zien. Geen melding mbt update. Als ik zonder vastlopen Ziggo app de tv uizet en weer aan hoef ik niet opnieuw in te loggen

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19177Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7277Likes

@pmsmiers Bedankt voor het melden hiervan binnen dit topic. Jouw melding heb ik ook doorgeven ten behoeve van het onderzoek. 

WOLFRAAM

Level 4
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik heb dit ook wordt er steeds uit gebonsjourd gebruik dus mijn Galaxy Tab S4 modelnr SM-T830 om naar me SONY tv via chromecast dongel te streamen. Nu merk ik ook dat de ziggo Go app zegt dat er geen WI-FI is terwijl ik wel gewoon op internet kan en via de eigen Netflix app wel kan streamen. Zeeeeer vreemd!

Kevinmastah

Level 9
  • 321Posts
  • 5Oplossingen
  • 104Likes

@Paul 

 

We zijn een dag verder en zojuist gecontroleerd of ik nog ingelogd ben in de app.

De app is nog ingelogd en hoef (nog) geen gegevens in te voeren om aan te melden.

 

WIMHAASAKKER1

Level 2
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hallo beste mensen.

Hier 2 telefoons met android ----> geen problemen hoeven niet opnieuw in te loggen.

Ook 2 laptops mer windows 10 en 11. Alleen vraagt  ziggo go als je er via Firefox naar toe gaat  elke keer opnieuw je gebruikersnaam en wachtwoord moet invullen. Ook al staan die opgeslagen in firefox

Via chrome wordt de gebruikersnaam en wachtwoord netjes onthouden en hoef je niets in te vullen.

Maar makkelijker is een snelkoppeling van de ziggo go app op je bureaublad zetten , en zo naar ziggo go te gaan. Pluspunt hiervan is dat je dan ook  kunt casten naar je tv (Bij terugkijken)

Hopelijk hebben jullie hier iets aan

GR,

 

WOLFRAAM

Level 4
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Helaas probleem ik wel😪.  Gebruik Chrome deze onthoud me ww plus extra beveiliger Eset ik krijg een groen randje als ik tv kijk op me labtop dus beveiligde site. Raar toch dat ik me nog steeds moet aanmelden. 🤔

Hva

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

De inloggegevens worden niet onthouden. Ik heb een Dell Inspiron 15-5578 met Windows 11 Home 21H2.

Daarnaast kan ik geen ondertitels selecteren als ik vanaf mijn mobiel wil casten naar de Chromecast. Als ik deze vooraf instel en dan overschakel naar casten op de tv dan verdwijnen de ondertitels.

Kevinmastah

Level 9
  • 321Posts
  • 5Oplossingen
  • 104Likes

Ok het is vandaag zaterdag.

denk ik zal nog eens checken of ik nog steeds ingelogd ben.

Ziggo go app starten en kom nu niet verder dan het Ziggo Logo.

App afsluiten dan maar en opnieuw opstarte…

en ja hoor ik ben weer uitgelogd. 😞

pmsmiers

Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Mijn vader van 84 jaar kon ook al een week lang geen tv kijken omdat hij door de nieuwe app opnieuw moest inloggen en wilde mij daar niet mee lastig vallen. Om bediening van alle tv's in huis zo makkelijk mogelijk te maken gebruikt hij een android 11 telefoon en op elke tv elke tv een chromecast. Ik vind het zelf vervelend als ik steeds opnieuw moet inloggen maar vooral voor de wat oudere generatie vind ik het een kwalijke zaak.

pmsmiers

Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Bij elke app aanpassingen misschien iets meer de mogelijke gevolgen in kaart brengen en updates beter testen voordat ze online worden gezet.

ronaldvw

Level 5
  • 49Posts
  • 3Oplossingen
  • 12Likes

Zelfde probleem hier. Ziggo logo en blijft hangen. Sluit de app en nog maals opstarten maar uitgelogd. Ik hoef alleen geen gegevens in te vullen user/ww want die staan er al. Alleen inloggen

Samsung a32

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19177Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7277Likes

Allemaal bedankt voor jullie inbreng! Ik heb de informatie doorgeven aan de collega's die het probleem in onderzoek hebben. 

TJL

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo go app werkt niet meer in het snelstartmenu van de nvidia shield pro. Hij geeft aan dat hij de app niet kan openen. Ik moet nu de app elke keer appart openen hierdoor duurt het veel langer. Ook kan ik niet meer met de scroltoets snel wisselen naar een andere zender. Hopelijk kan dit opgelost worden 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19177Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7277Likes

@TJL Kun je controleren of je de NVidia Android 11 hotfix al geinstalleerd hebt? Installeer daarna de Ziggo GO TV app opnieuw. Ik hoor graag of dit probleem zich dan nog steeds voordoet. 

Jos_V
Topicstarter
Level 9
  • 265Posts
  • 2Oplossingen
  • 163Likes

Ik heb het de afgelopen week ook 2x meegemaakt dat ik tijdens het live TV kijken (web app) na een tijdje ineens een zwart window kreeg met iets als "hier hebt u een abonnement voor nodig" en ik moest toen opnieuw inloggen en kon weer verder kijken.  Ook heel storend, zeker tijdens een spannende Wimbledon-match :-(.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19177Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7277Likes

@Jos_V Ervaar je dit probleem momenteel ook? Zo ja, is de melding dan op alle zenders te zien?

Jos_V
Topicstarter
Level 9
  • 265Posts
  • 2Oplossingen
  • 163Likes

@Paul  Kan ik helaas niet zeggen, ik kijk bijna nooit iets live.  Ik weet overigens niet zeker of het niet ook al eens tijdens het kijken naar een opname is voorgekomen, maar dat zal ik dan nog melden.  Er gebeuren zoveel rare dingen dat je het niet altijd in detail onthoudt 😉

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19177Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7277Likes

@Jos_V Begrijpelijk dat je dit niet allemaal kunt onthouden. Mocht je het nog eens zien dan zijn we wel benieuwd of dit op meerdere zenders speelt. 

os

Level 6
  • 129Posts
  • 8Oplossingen
  • 60Likes

Ik heb hetzelfde probleem met de Shield TV Pro uit 2019. Met de laatste software-update 9.1.0, vers geïnstalleerd vanaf fabrieksinstellingen.

Ongeveer elke dag moet ik opnieuw inloggen. Elke avond bij het openen van de Ziggo Go app (4.40.4324) wordt de inlogpagina gepresenteerd. Er wordt geen melding gedaan van een update of iets dergelijks.

Uitgelicht topic