Golf1988

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 40Likes

Ziggo GO TV app: Erg traag sinds update

Sinds de laatste update is mijn ziggo go app ontiegelijk traag. Ik erger mij hier gruwelijk aan! Ook zijn er sinds de laatste update heel veel verbindings problemen, blijft het beeld erg vaak hangen, schiet de kwaliteit alle kanten op en geeft de app regelmatig melding dat er geen internet verbinding is. Ik heb de app opnieuw meerdere malen geïnstalleerd, tv meerdere malen opnieuw opgestart, internet meerdere malen opnieuw ingesteld op de tv en zelfs het modem meerdere malen opnieuw opgestart (inclusief hard reset dmv reset knopje). Niets helpt! Er is niks irritanter dan na een lange dag hard werken je de hele avond moeten ergeren aan je tv. Ik zag hier al een andere vraag over en deze meneer gaf tevens aan dat het wisselen van de zenders ‘andersom’ was. De enige reactie die daarop volgde was dat het ‘andersom’ wisselen van de zenders een bewuste keuze was. Maar geen reactie over de andere problematiek na de laatste update . Ik hoop dat hier naar gekeken wordt en er snel een fix beschikbaar komt. 

Uitgelicht
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8988Reacties
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi allen,

 

Vandaag is er een nieuwe update verschenen voor Ziggo GO, versie 4.42.5016. Deze update bevat flinke verbeteringen op het gebied van performance, controleer dus gauw of de update al voor je klaarstaat in de app store. Ik hoor graag jullie bevindingen!

198 Reacties 198
Holthuizen

Level 12
  • 705Posts
  • 13Oplossingen
  • 118Likes

Wat gaat er wel goed bij Ziggo ???
Het is nu al meer dan 6 maanden ellende met al die Ziggo  NO GO app’s !!!  👎

John27

Level 4
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Lekker verdienmodel als software en hardware continue aan elkaar worden aangepast. Dat kan nooit de bedoeling zijn. Alleen ziggo go werkt niet goed, netflix en disney doet het prima. Dan moet men bij ziggo het toch ook voor elkaar moeten krijgen. Helemaal als je er zo mee adverteerd zoals nu.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8988Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @John27, voor haperend beeld op bepaalde modellen Philips TV's loopt nog steeds een onderzoek. Meer informatie daarover heb ik helaas niet op dit moment. Het is voor jezelf belangrijk om nog te controleren of er voldoende opslagruimte aanwezig is op de TV.

Mvmierlo

Level 5
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes

@Alex  je zegt "Meer informatie daarover heb ik helaas niet op dit moment. " 
Maar dit is inmiddels wel ongeloofwaardig, hoe kan het zijn dat een die Ziggo Go App issues "waarvan de oorzaak van bekend is" aldus alle meldingen hier op de community nu nog steeds niet zijn opgelost ?

Kun je hier vanuit Ziggo eens wat transparanter over zijn ? Zou wel netjes zijn.

John27

Level 4
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Bijna 1 gb aan ruimte beschikbaar. alle apps niet in gebruik gewist. Hoeveel heb je nodig om ziggo go goe te laten functioneren? 

Rblaa01

Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

de- installeer de Ziggo Go App en kijk rechtstreeks via de webbrowser, wat er ook gebeurt NIET de App installeren en je probleem is verholpen.

Ruud3

Level 4
  • 29Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Helaas bij mij werkt het niet. Onder windows 11. Bij het terugkijken begint de ellende  na ca 1 minuut, stilstaande beelden en soms slaat de laptop helemaal vast voor een aantal seconden en is zelfs de cursor verdwenen.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8988Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Ruud3

 

Dit topic gaat specifiek over de Ziggo GO TV App. Als ik je bericht goed begrijp, ervaar jij problemen via de browser/Windows. Als je dit uitsluitend bij terugkijken ervaart, is het mogelijk dat je hetzelfde ervaart als in dit topic.

Ruud3

Level 4
  • 29Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

O, dan is er zeker een ander topic waar het wel over browser/windows gaat,  dat heb ik zelf wel eerder gemeld. Na de update van Ziggo Go is het nooit meer hetzelfde geworden als daarvoor, dat is al weer een behoorlijk tijdje. Het start heel traag op en terugkijken is onmogelijk. Ik krijg geen foutcode zoals vermeld in de topic waarnaar wordt verwezen, maar het beeld gaat eerst haperen en staat vervolgens helemaal stil na enig tijd loopt het dan dan weer een klein stukje.

silona

Level 5
  • 49Posts
  • 3Oplossingen
  • 19Likes

Met ziggo go kan ik amper nog opgenomen programma's terug kijken, ziggo go stopt midden in een film dan moet je er helemaal uit. Ook het opstarten van ziggo go duurt bijna een minuut voordat er beeld komt!!!

silona

Level 5
  • 49Posts
  • 3Oplossingen
  • 19Likes

Welk probleem doet zich precies voor? (Haperend beeld, foutmelding/foutcode etc.)

Bij mij werkt het terug kijken niet goed, stopt steeds foutmeldingen video kan niet worden afgespeeld,dan moet je er helemaal uit en dan duurt het opstarten ongeveer 1 minuut voordat je beeld hebt.

Je krijgt de melding een wit blokje met tekst. zie bijgevoegd bestand

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8988Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @silona,

 

Wat irritant dat je dit ervaart. Dit topic gaat specifiek voor de app voor TV's. Ik zie dat je inmiddels ook hier actief bent, ik stel voor dat we dat we daar je situatie verder onder de loep nemen.

DeOverbuurman

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Heel leuk allemaal, maar ik krijg het idee dat dit topic een voorbeeld is hoe ziggo haar klanten compleet negeert en een dikke vinger opsteekt naar bestaande klanten. Helaas ben ik genoodzaakt geweest om maar een pc naast de tv neer te zetten om nog een beetje tv te kunnen kijken. Belachelijk hoe dit is opgepakt.

silona

Level 5
  • 49Posts
  • 3Oplossingen
  • 19Likes

Hallo Overbuurman, het probleem zit juist in de PC; chromebook; tablet. Ik erbaar geen probleem op mijn samsung TV

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9760Posts
  • 581Oplossingen
  • 2655Likes

@silona 

op samsung tv (Tizen) is de Ziggo go app niet beschikbaar ook in de browser van Tizen is het sinds de update van juni 2022 niet meer mogelijk (ondersteund) om Ziggo go te gebruiken,

wel kan het natuurlijk dat je gebruik maakt van een losse Android tv kastje.

BernieVE

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb me ook maandenlang geërgerd aan de kwaliteit van de app na de upgrade vorig jaar. Nu overgestapt naar NlZiet. Voor 8 euro per maand beter beeld en tot minimaal een jaar terugkijken zonder reclame. Alles werkt lekker snel en het beeld is 1080p. 

Risrael

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

NLZiet? Lees hier maar https://nederlandreview.nl/telecom/nlziet-ervaringen-beoordelingen-reviews

Je gaat van de regen in de drup.

Holthuizen

Level 12
  • 705Posts
  • 13Oplossingen
  • 118Likes

Geen problemen met NLZIET, alleen problemen met Ziggo go!!!

def3535

Level 4
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
ribbelsbron

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

dat klopt op tv is er niks aan de hand ik kijk ziggo go op mijn pc  en daar is steeds gedonder kijk je normaal op de tijdstip dat een programma begint is er niks aan de hand dan speelt het goed af maar alleen met tv replay als je wat gemist hebt en je wilt terug kijken dan begint het gedonder of video kan niet afspelen  of je hebt geen abonnement ( dat heb ik dus wel ) of beeld is in en in slecht of rondje gaat steeds draaien ik word hier echt keizat van en  dan betaal je ook nog duur abonnement terwijl ziggo go echt waardeloos is  

Uitgelicht topic