Vraag
Reacties
nkjm
Level 1

Ziggo GO TV App op Android TV kan niet live pauzeren

Sinds kort ben ik overgestapt naar Ziggo met internet en TV. Alles werkt in principe prima.

Wat ik echter niet begrijp is waarom ik Live TV op de Android TV app NIET kan pauzeren. Ik heb opnemen in mijn abonnement. Live TV pauzeren lijkt mij een functie die ook veel anderen gebruiken.

Enkel door dit ben ik nu toch gebonden om die Next Mini te gaan gebruiken. Dat is én een extra apparaat met minimaal 2 kabels erbij én dat betekent ook dat ik nu met 2 afstandsbedieningen moet gaan werken. Heel onwenselijk.

Bij Odido, waar ik vandaan kwam, was het wel mogelijk via de Android TV app Live TV te pauzeren. Die app vond ik persoonlijk ook een stuk fijner, maar dat is een ander verhaal.

Ik zie dat er in 2019 ook al een topic is geplaatst met vrijwel dezelfde vraag, waarom kan dit anno 2025 nog niet? Is hier een bepaalde reden voor, vraag ik mij af? En.. komt dit misschien nog ooit, iemand misschien insider info?

Hebben meer mensen hier de balen van? 

0 Kudos
3 Reacties 3
Meldingen
Aan Uit
HRJ
Level 5

Als ik op de ok knop van de afstandsbediening druk en ik ga naar het keuzemenu (3 verticale puntjes)  zie ik de optie 'pauzeer programma'.

Dus live tv kan gepauzeerd worden.

0 Kudos
Wim C.
Level 18
T.E.A.M.

Dag @nkjm 

Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant-forum waar ikzelf ook klant ben.

U schreef:Wat ik echter niet begrijp is waarom ik Live TV op de Android TV app NIET kan pauzeren. Ik heb opnemen in mijn abonnement.”

Voor wat betreft de Ziggo Go.TV-app: op welke manier maakt uw Android TV verbinding met de modem; draadloos of via een netwerkkabel?

Ook schreef u:Enkel door dit ben ik nu toch gebonden om die Next Mini te gaan gebruiken. Dat is én een extra apparaat met minimaal 2 kabels erbij én dat betekent ook dat ik nu met 2 afstandsbedieningen moet gaan werken. Heel onwenselijk.”

Naast uw Android TV gebruikt u ook een soundbar of een geluidsinstallatie?

Heeft u al geprobeerd om de afstandsbediening van uw Next Mini te koppelen aan uw Android TV? U kunt dan met de afstandsbediening van uw Next Mini de meest essentiële functies van uw TV bedienen en hoeft u maar één afstandsbediening te gebruiken.

0 Kudos
John77
Level 5

Even gecontroleerd maar "Pauzeer programma" werkt wel in de Ziggo go app.

0 Kudos