Goedendag
De nieuwe update. Ik kijk npo3 op mijn sony bravia tv, druk op channel + en kijk nog steeds npo3 en krijg onder in beeld de balk met programma informatie.
Druk nogmaals op channel + en ipv rtl4 gaat deze naar npo2. Klopt echt niet veel van. Denk dat er even goed naar gekeken moet worden.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi allen,
Dit topic heeft enige tijd stil gestaan, maar naar aanleiding van de feedback is besloten het zappen weer om te draaien met de update die vandaag is verschenen (4.42.5016). Mochten jullie toch nog ergens tegenaan lopen, hoor ik het graag!
Hi @ronaldvw,
Het 'verkeerd om' zappen is vooralsnog een bewuste keuze geweest. Het idee is dat je nu 'naar beneden zapt' (zoals je de kanalen in de gids zou zien). We zien dat er veel kritiek op is en ik heb dat intern doorgezet.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hi @ronaldvw,
Het 'verkeerd om' zappen is vooralsnog een bewuste keuze geweest. Het idee is dat je nu 'naar beneden zapt' (zoals je de kanalen in de gids zou zien). We zien dat er veel kritiek op is en ik heb dat intern doorgezet.
ja vond het ook heel lastig eerlijk gezegt had er ook al een post van gemaakt hoop dat ik weer gewoon snel kan zappen net als een normale tv + kanaal verder en - kanaal terug
Duidelijk geval van over engineering. Ieder mens is opgegroeid dat het plusje een kanaal hoger is. En niet lager. Hoewel ik de keuze en redenatie kan begrijpen, is dat voor iemand die al 30 een afstandbediening gebruikt gewoon onnatuurlijk
Nieuwe versie 4.40.4318+1015 op androidtv versie 7.0
Bij mij nog steeds 1/4 beeld, rete traag, kanaal + en - nog steeds omgedraaid
Inderdaad een zeer irritante "feature". Ik(en vele anderen) hebben daar jaren geleden al over geklaagd toen dat ingevoerd werd. Ik kan er nog steeds niet aan wennen. Het begon al bij de Horizon wanneer je bij de mini EPG de knop lang indrukte. Dan "draaide" het plotseling om. (van kanaal omhoog naar beneden).
vaag bij mij is het sinds pas
Leuke is dat de mediabox next dit niet omgedraaid heeft. Of komt hier ook een update voor? Hopelijk niet,
Ik denk nu dat het wat anders is. 'Mijn' irritatie is dat de ring om de OK knop, andersom werkt. De ch+ gaan de kanalen omhoog en ch- omlaag. Bij de ring andersom. Dat is niet intuïtief.
Hi allen,
Dit topic heeft enige tijd stil gestaan, maar naar aanleiding van de feedback is besloten het zappen weer om te draaien met de update die vandaag is verschenen (4.42.5016). Mochten jullie toch nog ergens tegenaan lopen, hoor ik het graag!
heel fijn dit te lezen en wat ben ik blij dat + gewoon weer een kanaal verder is en klopt het werkt allemaal weer zoals het het fijnste voelt
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.