os

Level 6
  • 129Posts
  • 8Oplossingen
  • 60Likes

Ziggo GO TV App Niet Gevonden op de Google Play Store op SHIELD TV Pro of Philips TV

Ik probeer de Ziggo GO TV app te downloaden van de Google Play Store op mijn NVIDIA SHIELD TV Pro en Philips TV, maar bij allebei kan ik de app niet vinden in de Play Store. Op de Play Store website zie ik dit:

 

png.png

 

Hoe zou ik de app kunnen installeren?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
os
Topicstarter
Level 6
  • 129Posts
  • 8Oplossingen
  • 60Likes

Ik heb de oplossing gevonden. Mijn Google Pay (en dus niet Google Play) account stond ingesteld op een adres buiten Nederland. De Ziggo GO TV app is waarschijnlijk regio gebonden en wordt verborgen voor mensen buiten Nederland. Met een Nederlands adres was hij weer te vinden.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Pineapple

Level 16
  • 1712Posts
  • 179Oplossingen
  • 681Likes
os
Topicstarter
Level 6
  • 129Posts
  • 8Oplossingen
  • 60Likes

De NVIDIA SHIELD TV Pro draait Android 9.0 en is aangesloten op de Ziggo thuisverbinding. Hij zou dus zeker ondersteund moeten zijn. Ik las dat andere mensen op dit forum ook de app prima draaiden op dit model.

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hey @os

 

Wat gek dat je de Ziggo GO TV app niet kunt downloaden op je apparaten! Ik ben met je eens dat dit gewoon moet kunnen. Een hoop anderen kunnen dat met die apparaten immers ook. 

Heb je op je apparaten de laatste software updates? En heb je al eens geprobeerd om even uit te loggen uit Google Play en weer in te loggen? 

os
Topicstarter
Level 6
  • 129Posts
  • 8Oplossingen
  • 60Likes

Ik heb de oplossing gevonden. Mijn Google Pay (en dus niet Google Play) account stond ingesteld op een adres buiten Nederland. De Ziggo GO TV app is waarschijnlijk regio gebonden en wordt verborgen voor mensen buiten Nederland. Met een Nederlands adres was hij weer te vinden.

Uitgelicht topic