Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Nieuw op de Community? Laat ons in 3 minuten weten wat je verwacht van je bezoek. Vul nu de vragenlijst in.
RvanDalen
Level 5

Ziggo GO TV App: NPO2, Comedy Central, TLC en ID en werken niet

Na de update werkt Comedy Central (kanaal 15) niet meer. Krijg paar seconden beeld, daarna zwart en dat blijft het. De rest van de zenders doen het gewoon.

 

Verder is de app erg traag met laden, zeker de eerste keer weer als je m bv een nacht niet gebruikt heb. De laad animatie blijft dan een seconden of 10 draaien. Net op het moment dat je denkt dat hij eeuwig blijft laden verschijnt dan toch het home screen. 

 

Ter info: Mijn apparaat is een Nvidia Shield pro en bedraad aangesloten.

 

@Mod: ik had een andere post aangemaakt op een verkeerde plaats op het forum denk ik. Die mag weg...

https://community.ziggo.nl/t5/TV-Radio/Ziggo-go-app-werkt-niet-correct-na-update-vandaag/m-p/986215#...

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @RvanDalen (en de rest uiteraard),

 

Klopt! Het probleem is sinds gisteren opgelost. De zenders werken weer 🙂 

Bekijk in context

0 Kudos
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Klopt, @Verwijderd account! Vorige week is er een update verschenen die ook dat verhielp, top dat het bij jou weer goed werkt 🙂

Bekijk in context

0 Kudos
18 Reacties 18
RvanDalen
Level 5
Topicstarter

Merk nu dat TLC kanaal 21 ook niet werkt. Zelfde euvel, paar seconden beeld daarna zwart.

0 Kudos
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @RvanDalen,

 

Goed dat je hier melding van maakt, wat irritant dat deze kanalen niet werken. Wil je voor de volledigheid ook Canvas en één eens proberen? Werken de genoemden kanalen nooit of soms niet? Heb je voor de volledigheid de Android-versie die erop staat?

0 Kudos
RvanDalen
Level 5
Topicstarter

Hoi @Alex 

 

Bedank voor je reactie,

 

Met Canvas en één bedoel je NPO 1 en Canvas kanaal 52? Ja, die werken beide prima. 

TLC en Comedy Central werken nooit. 

 

Shield Android TV SW Version: 9.0.2(33.1.0.319)

0 Kudos
RvanDalen
Level 5
Topicstarter

@Alex 

 

Ik ben alle kanalen nu aan het aflopen.

NPO 2 werkt ook niet.

 

Dus in totaal 3 kanalen

- TLC

- Comedy Central

- NPO 2

 

Als ik deze selecteer krijg ik een paar seconden beeld en daarna word het beeld zwart.

Alex
Community Moderator
Community Moderator

Yes, dank voor het testen! We kunnen het hier reproduceren en zetten dit intern door. Dank voor je melding. Zodra ik meer informatie heb, laat ik het uiteraard weten.

 

Aan alle nieuwe melders: Kunnen jullie laten weten op welk apparaat jullie dit ervaren? (Model en type)

JohnDvn
Level 3

Waarom niet beter getest voordat dit uitgerold werd.

Vraag aan een aantal beta testers of ze de app een aantal weken willen gebruiken. En pak dan beta testers met verschillende configuraties!

Is het nou zo moeilijk om een update van een app uit te brengen die op z'n minst verbeteringen brengt? In plaats van ergernis??

0 Kudos
Alex79
Level 1

Bij ons stopt comedy central ook na een paar seconden en de app zelf is ook erg traag geworden. Hier op een chromecast met googleTV

0 Kudos
Verwijderd account
Niet van toepassing

Ik heb hetzelfde probleem via Google TV Chromecast. 
hopelijk komt er snel een oplossing hiervoor. 

0 Kudos
ronaldvw
Level 5

Ik heb probleem alleen bij comedycentral 

Sony bravia 4k UR3

0 Kudos
RvanDalen
Level 5
Topicstarter

Hi @Alex 

 

Sinds gisteravond lijken de betreffende zenders weer te werken.

Dat was nog voor de nieuwe update dat het weer werkte.

Lijkt dus een server side issue te zijn geweest.

Erg fijn in ieder geval dat het weer werkt 👍

0 Kudos
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @RvanDalen (en de rest uiteraard),

 

Klopt! Het probleem is sinds gisteren opgelost. De zenders werken weer 🙂 

0 Kudos
Verwijderd account
Niet van toepassing

Hallo Alex,

 

NPO2 werkt idd weer. Top !

 

Enkel als je de Ziggo opstarten en een zender kiest zie voor 10-15 seconden een half zwart scherm onderaan in beeld.

Na 10-15 seconden komt de balk met zender informatie.

In die tussen tijd kan je niets doen en is de app bevroren

 

0 Kudos
RvanDalen
Level 5
Topicstarter

Hi @Alex 

 

Ja, dat heb ik ook.

Lijkt er op dat de informatie balk op dat moment extreem traag reageert.

Dan verschijnt eerst de donker doorzichtige achtergrond van de balk en na een seconde of 10-15 verschijnt de informatie. 

Ik dacht eerst dat de backlight van mn TV stuk was toen het onderste deel van het beeld donker bleef. Hahaha 😅

0 Kudos
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Dank voor jullie meldingen, @Verwijderd account en @RvanDalen - Deze staat inderdaad ook bij ons op de radar, we werken aan een oplossing! 

Verwijderd account
Niet van toepassing

Hallo @Alex 

 

Weet jij wellicht wanneer het probleem met de zwarte balk opgelost gaat worden.

Het is enorm irritant nu aan het worden.

 

bedankt voor je reactie

0 Kudos
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Verwijderd account,

 

Helaas heb ik hier nog geen concrete informatie over. We weten wat er aan de hand is en dat het zeer hinderlijk is, maar een datum heb ik helaas (nog) niet.

Verwijderd account
Niet van toepassing

Alex,

 

Ik heb het idee dat het nu allemaal goed werkt.

In ieder geval is die irritante balk weg en reageert het nu allemaal een stuk vlotter

0 Kudos
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Klopt, @Verwijderd account! Vorige week is er een update verschenen die ook dat verhielp, top dat het bij jou weer goed werkt 🙂

0 Kudos