Na de update werkt Comedy Central (kanaal 15) niet meer. Krijg paar seconden beeld, daarna zwart en dat blijft het. De rest van de zenders doen het gewoon.
Verder is de app erg traag met laden, zeker de eerste keer weer als je m bv een nacht niet gebruikt heb. De laad animatie blijft dan een seconden of 10 draaien. Net op het moment dat je denkt dat hij eeuwig blijft laden verschijnt dan toch het home screen.
Ter info: Mijn apparaat is een Nvidia Shield pro en bedraad aangesloten.
@Mod: ik had een andere post aangemaakt op een verkeerde plaats op het forum denk ik. Die mag weg...
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @RvanDalen (en de rest uiteraard),
Klopt! Het probleem is sinds gisteren opgelost. De zenders werken weer 🙂
Klopt, @Verwijderd account! Vorige week is er een update verschenen die ook dat verhielp, top dat het bij jou weer goed werkt 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Merk nu dat TLC kanaal 21 ook niet werkt. Zelfde euvel, paar seconden beeld daarna zwart.
Hi @RvanDalen,
Goed dat je hier melding van maakt, wat irritant dat deze kanalen niet werken. Wil je voor de volledigheid ook Canvas en één eens proberen? Werken de genoemden kanalen nooit of soms niet? Heb je voor de volledigheid de Android-versie die erop staat?
Hoi @Alex
Bedank voor je reactie,
Met Canvas en één bedoel je NPO 1 en Canvas kanaal 52? Ja, die werken beide prima.
TLC en Comedy Central werken nooit.
Shield Android TV SW Version: 9.0.2(33.1.0.319)
Ik ben alle kanalen nu aan het aflopen.
NPO 2 werkt ook niet.
Dus in totaal 3 kanalen
- TLC
- Comedy Central
- NPO 2
Als ik deze selecteer krijg ik een paar seconden beeld en daarna word het beeld zwart.
Yes, dank voor het testen! We kunnen het hier reproduceren en zetten dit intern door. Dank voor je melding. Zodra ik meer informatie heb, laat ik het uiteraard weten.
Aan alle nieuwe melders: Kunnen jullie laten weten op welk apparaat jullie dit ervaren? (Model en type)
Waarom niet beter getest voordat dit uitgerold werd.
Vraag aan een aantal beta testers of ze de app een aantal weken willen gebruiken. En pak dan beta testers met verschillende configuraties!
Is het nou zo moeilijk om een update van een app uit te brengen die op z'n minst verbeteringen brengt? In plaats van ergernis??
Bij ons stopt comedy central ook na een paar seconden en de app zelf is ook erg traag geworden. Hier op een chromecast met googleTV
Ik heb hetzelfde probleem via Google TV Chromecast.
hopelijk komt er snel een oplossing hiervoor.
Ik heb probleem alleen bij comedycentral
Sony bravia 4k UR3
Hi @Alex
Sinds gisteravond lijken de betreffende zenders weer te werken.
Dat was nog voor de nieuwe update dat het weer werkte.
Lijkt dus een server side issue te zijn geweest.
Erg fijn in ieder geval dat het weer werkt 👍
Hi @RvanDalen (en de rest uiteraard),
Klopt! Het probleem is sinds gisteren opgelost. De zenders werken weer 🙂
Hallo Alex,
NPO2 werkt idd weer. Top !
Enkel als je de Ziggo opstarten en een zender kiest zie voor 10-15 seconden een half zwart scherm onderaan in beeld.
Na 10-15 seconden komt de balk met zender informatie.
In die tussen tijd kan je niets doen en is de app bevroren
Hi @Alex
Ja, dat heb ik ook.
Lijkt er op dat de informatie balk op dat moment extreem traag reageert.
Dan verschijnt eerst de donker doorzichtige achtergrond van de balk en na een seconde of 10-15 verschijnt de informatie.
Ik dacht eerst dat de backlight van mn TV stuk was toen het onderste deel van het beeld donker bleef. Hahaha 😅 .
Dank voor jullie meldingen, @Verwijderd account en @RvanDalen - Deze staat inderdaad ook bij ons op de radar, we werken aan een oplossing!
Hallo @Alex
Weet jij wellicht wanneer het probleem met de zwarte balk opgelost gaat worden.
Het is enorm irritant nu aan het worden.
bedankt voor je reactie
Hi @Verwijderd account,
Helaas heb ik hier nog geen concrete informatie over. We weten wat er aan de hand is en dat het zeer hinderlijk is, maar een datum heb ik helaas (nog) niet.
Alex,
Ik heb het idee dat het nu allemaal goed werkt.
In ieder geval is die irritante balk weg en reageert het nu allemaal een stuk vlotter
Klopt, @Verwijderd account! Vorige week is er een update verschenen die ook dat verhielp, top dat het bij jou weer goed werkt 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.