dmich

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo GO: ''Please try again later'' &'' Oops, something went wrong''

Can't watch anything on Ziggo go, the live TV channels are not there anymore: Please try again later Oops, something went wrong. Ive been getting this error for the last week in all my platforms (Windows, Android, MacOS), and in different locations (wifi or data).

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Goedemorgen iedereen! Excuus voor de late reactie!

Het is bij ons bekend dat ZiggoGO op dit moment niet naar behoren werkt. We zijn er druk mee bezig achter de schermen om het weer vlekkeloos te laten lopen. Ik moet helaas even om jullie geduld vragen tot het weer gefikst is. 🙏

Bekijk in context

11 Reacties 11
mt8258

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Same issue here.

SjoerdA

Level 3
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Hier het zelfde probleem. Zowel op de iOS app op de telefoon als op de ATV.

 

dit probleem is er al zeker 5 dagen nu.

Ursable

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Same here 😞

YuriMastenbroek

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hier ook

mt8258

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

mij werd verteld dat men systemen van Ziggo en Vodafoon heeft geïntegreerd waardoor nu veel fout gaat. Dat dit gebeurt is 1, wat ik niet begrijp is dat Ziggo hier niet verder over communiceert. 

mt8258

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo keeps referring to the Community. So it seems they are not eager to solve the issue for the many people having this problem.

 

diederikbruijn

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Same here. Helpdesk can't help. 

LD

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Heb exact hetzelfde probleem op al mijn apparaten. Duurt al 10 dagen.

SjoerdA

Level 3
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Wordt dit nog een keer gefixed, of überhaupt een reactie? 

diederikbruijn

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Of financieel gecompenseerd??

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Goedemorgen iedereen! Excuus voor de late reactie!

Het is bij ons bekend dat ZiggoGO op dit moment niet naar behoren werkt. We zijn er druk mee bezig achter de schermen om het weer vlekkeloos te laten lopen. Ik moet helaas even om jullie geduld vragen tot het weer gefikst is. 🙏

Uitgelicht topic