Sanderschor

Level 3
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Ziggo GO - Ondertiteling Godfather of Harlem loopt niet synchroon

Goedeavond, zie hier de ondertiteling bij God father of Harlem loopt ook niet gelijk
Is dit aan te passen bij ziggogo.tv?

20210920_203111.jpg

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Sanderschor

Even een kleine update vanaf onze kant. We hebben terugkoppeling gekregen dat het issue is opgelost. De ondertiteling van S2 aflevering 1 bij The Godfathers of Harlem loopt weer synchroon. 

Wel speelt er op dit moment nog een issue met de té grote ondertiteling bij het casten van Ziggo GO. Bij enkele titels zoals The Gloaming, Clarice, The Godfathers of Harlem, Siren, Breeders en War of the Worlds is de ondertiteling dermate groot dat het beeld niet meer te volgen is. Hier wordt nog aan gewerkt! 

Bekijk in context

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Sanderschor

Het is inmiddels alweer een tijdje geleden, maar ook het issue met de té grote ondertiteling bij het casten van Ziggo GO is sinds 19 oktober opgelost. Mocht je nog problemen ervaren, laat het ons dan weten.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Hallo @Sanderschor Welkom op de Ziggo Community

Bedankt voor jouw melding. Ik heb het hier getest en dit loopt inderdaad niet goed. Het ligt inmiddels op het bord van de mensen die hiervoor verantwoordelijk zijn en wordt zo snel mogelijk opgelost.

Voor zover ik heb kunnen testen, gaat het bij de rest van de afleveringen wel goed. Ook via tv lijkt het verder goed te werken. Ik wil je dan ook aanraden om deze aflevering via tv te kijken.

 

Sanderschor
Topicstarter
Level 3
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

16322491577209139356207183137426.jpg

 is het ook normaal dat de ondertiteling mijn hele scherm beslaat op de labtop via ziggogo.tv

Is dit ook aan te passen?

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Dat probleem is ons bekend @Sanderschor en achter de schermen zijn ze druk in de weer met het oplossen van de grote ondertitels. Ik hoop dat er snel een fix volgt! 😉

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Sanderschor

Even een kleine update vanaf onze kant. We hebben terugkoppeling gekregen dat het issue is opgelost. De ondertiteling van S2 aflevering 1 bij The Godfathers of Harlem loopt weer synchroon. 

Wel speelt er op dit moment nog een issue met de té grote ondertiteling bij het casten van Ziggo GO. Bij enkele titels zoals The Gloaming, Clarice, The Godfathers of Harlem, Siren, Breeders en War of the Worlds is de ondertiteling dermate groot dat het beeld niet meer te volgen is. Hier wordt nog aan gewerkt! 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Sanderschor

Het is inmiddels alweer een tijdje geleden, maar ook het issue met de té grote ondertiteling bij het casten van Ziggo GO is sinds 19 oktober opgelost. Mocht je nog problemen ervaren, laat het ons dan weten.

Uitgelicht topic