C-lien

Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ziggo GO: 'Niet beschikbaar -1005' op iPad iOS 15.5

De ge-update Ziggo Go app werkt niet echt soepel. Veel draaiende ‘ rondjes’. Voor blufferig, of niet op juiste plek opnieuw starten na het programma even te hebben gestopt.

Maar met de update van de IPad naar IOS 15.5 helemaal niet goed meer. Je kan geen live tv meer kijken. De melding ‘Niet Beschikbaar. Deze video kan niet worden afgespeeld. -1005’. Komt steeds in beeld. Alleen terug kijken, of ‘ start vanaf begin’ werkt nog.

Graag herstel / reparatie van de update van de Ziggo Go app.

4 Reacties 4
C-lien
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

*buffering (geen ‘blufferig’ ).

NB: werkt nog steeds niet. Melding blijft komen. Wordt aangegeven op het Forum dat het probleem is opgelost, maar dat is het blijkbaar niet bij iedereen.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @C-lien,

 

Er waren afgelopen weekend enkele issues met betrekking tot het streamen. Hoe is de afgelopen dagen gegaan? Ervaar je nog steeds issues en foutmeldingen? Wat voor iPad heb je in gebruik?

C-lien
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hoi @Alex 

Zojuist weer geprobeerd en nog steeds Live TV niet beschikbaar. Ik kreeg ook gelijk een ‘kalibreren’ voor m’n neus. Ik heb geleerd dan op annulerende drukken, aangezien ik anders het programma dat ik terug kijk geheel weer opnieuw moet starten als ik braaf aan het ronddraaien sla.

Het betreft een IPad 5e generatie.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @C-lien, dank voor je aanvullingen! We hebben zowel de 'kalibreren'-melding in onderzoek, als de foutmelding bij iOS 15.5 Zie ook dit topic.

Uitgelicht topic