aleksander

Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ziggo GO Melding: Geen abonnement. Je hebt een abonnement nodig om te bekijken

Al meer dan een maand geen TV met de ziggogo app. Krijg melding : 'Geen abonnement. Je hebt een abonnement nodig om te te bekijken'. Bij klantenservice is er niemand die iets kan doen. Zij melden de storing telkens 'bij de afdeling'. Maar er gebeurt al een maand niets. Krijg ook niemand aan de telefoon die er wel iets aan kan doen. Dat 'mag' niet. 

Voor de goede orde, werkte afgelopen twee jaar prima, maar een maand geleden hield het plotseling op.

Ik hoop dat iemand dit topic leest en er iets aan wil doen.

vr gr aleksander

 

38 Reacties 38
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Hi @aleksander 

Wat irritant dat je al een lange tijd geen gebruik kunt maken van ZiggoGO! Kan je wel inloggen in MijnZiggo en staan daar de juiste gegevens vermeld? En is het via de app een via de browser beide niet werkend? Ik ben erg benieuwd welke inlognaam je gebruikt, ik stuur je even een privé bericht waar je die in een reactie kan geven 🙂 

aleksander
Topicstarter
Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

het werkt nergens. niet op computer. niet op iPhone of iPad en niet op apple tv. Ik heb aan een medewerker gevraagd of mijn account misschien op internet only staat. Maar dat scheen niet het geval.

 

aleksander
Topicstarter
Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Zie trouwens wel een heel stok oud upc e-mailadres staan bij mijn gegevens. Ik gebruik dat email adres niet. Vraag me af of die van invloed kan zijn eventueel. Die is namelijk anders dan ik je zojuist heb gestuurd via privé bericht

 

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Dus ZiggoGO kan je nergens gebruiken maar in MijnZiggo kom je wel? Als je daar ooit een e-mailadres hebt aangemaakt, kan het kloppen dat deze nog onder je gegevens staat. Maar dat zou verder geen invloed hebben op het gebruik van ZiggoGO.

Je kan wel gewoon alle informatie inzien in MijnZiggo begrijp ik? @aleksander 

aleksander
Topicstarter
Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

ja daar kan ik in

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Hm alles staat hier goed. We kunnen een poging doen om het account te verwijderen zodat je weer een nieuwe aan kunt maken. Even kijken of je zenders dan terugkomen. Dit betekent ook dat je een nieuwe Community account aan moet maken omdat dit aan elkaar gekoppeld is. 

aleksander
Topicstarter
Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Laten we het proberen. Krijg ik dan een email of iets wat ik moet doen?

Martin 53

Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Bij mij nu ook al een maand. Heeft jaren goed gewerkt. Heb 2 weken geleden al geklaagd en kort geleden weer. de eerste keer werd gezegd dat mijn gegevens intern waren teruggeplaatst naar kabelTV (multikabel) en dat het ca 1 week duurt om weer onder controle te krijgen. Vandaag de melding dat ze er heel druk mee bezig zijn. Wel dat ik met het installeren van een coaxkabel gewoon kan kijken. Heb net 3 jaar geleden alle coax vervangen naar ethernet. Als het is opgelost (hoe laat?) schijnen ziggo terug te bellen om te compenseren, want je betaalt tenslotte wel voor de aangeboden diensten.

Zal mij benieuwen.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

@Martin 53 "Als het is opgelost (hoe laat?) schijnen ziggo terug te bellen om te compenseren, want je betaalt tenslotte wel voor de aangeboden diensten."

Ziggo kan wel iets uitgevoerd hebben wat het mogelijk oplost, maar dat hoeft nog niet zo te zijn en kun je daarop reageren.

Je moet dus voor de compensatie regeling van Ziggo altijd zelf aangeven dat het probleem werkelijk voor je opgelost is, dan kan de periode vastgesteld worden van het moment van de melding van de storing tot de dag dat het voor je opgelost is, met de compensatie die daarbij behoort.

aleksander
Topicstarter
Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Nou Martin 53. Het lijkt nu gewoon te op te houden bij de suggestie om het bestaande account te verwijderen en vervolgens een nieuwe aan te maken. Sindsdien is het oorverdovend stil. Ik zou het graag eerst werkend hebben alvorens ook maar aan compensatie te denken. Hoop maar dat er gauw iets gebeurt. 

aleksander
Topicstarter
Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Carlien. Had gebeld met technische hulp en nieuw account aangemaakt. Dat heeft niet gewerkt. Volgens de technische hulp komt het door migratie naar unify. En is het door de juiste technische mensen op te lossen.  Volgens zijn advies ben jij de meest efficiënte persoon om dit probleem te escaleren. Dus ik hoop dat je dat voor me wilt doen. 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5180Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Erg jammer dat je nog geen stap verder bent @aleksander Kun je na het aanmaken van het nieuwe account wel gewoon inloggen op Mijn Ziggo? Heb je het account aangemaakt met dezelfde inloggegevens als voorheen?

aleksander
Topicstarter
Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik kan nog steeds gewoon inloggen. Nieuwe account had inderdaad wel de zelfde email adres. Maar volgens de helpdesk maakte dat geen verschil. Er is echt iets mis met mijn account. Ik zie alle zenders in ziggogo zolang ik maar niet inlog. Zodra ik ben ingelogd verdwijnen alle zenders en verschijnt er een melding dat ik een abonnement nodig heb.

aleksander
Topicstarter
Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Eerlijk gezegd vind ik het ook wel jammer dat een maand lang bellen niet leidt tot een oplossing bij ziggo. En dat het nu erop lijkt dat ook deze forum richting eindigt in een oorverdovende stilte vanuit ziggo. Het gaat om 1 aansluiting hé. We hoeven niet naar de maan te reizen. 

Martin 53

Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Aleksander, dat van die migratie naar unify was mij ook verteld. Ik heb programma van de diverse onderdelen gewist en opnieuw geïnstalleerd en wachtwoord gewijzigd. Dit heeft niets geholpen. Het lijkt me dat ziggo-go niet het probleem is, maar het overzetten van de persoonlijke gegevens tijdens de migratie. Mij is verteld dat de gegevens terug waren gezet naar het oude systeem van multikabel, terwijl ik een 3 in 1plus contract heb. Ik ben momenteel ca 20 zenders kwijt. Deze topic gaat inderdaad heel lang duren.

Martin 53

Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik ben gister naar een ziggo-winkel geweest. Het probleem uitgelegd en op de tablet laten zien dat een en ander zoek is. Keurig geholpen, maar probleem niet opgelost. Na lang bellen voorstel van een upgrade van het abonnement met exact dezelfde specificaties, maar dan wel met een extra doosje waarvan wordt verteld dat alles dan weer werkt: zowel op de tablet, Apple TV en de computer. Afgesproken om dat te doen. Ziggo verstuurt dan een mail en ik hoef alleen maar op OK te klikken. De mail is direct verstuurd. Vandaag weer naar de winkel van ziggo geweest met de mededeling dat de mail nog steeds niet binnen is. Het advies is om de klantenservice te bellen. (?!?!?)

Martin 53

Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb zojuist weer met de klantendienst gebeld: eindelijk iemand die hier van weet. In het kort: het is geen technisch probleem, maar een administratief probleem. Ziggo is bezig om de administratie van miljoenen klanten over te zetten. Nu zijn er nog weinig klanten die een heel oud abonnement (veel ouder dan 10 jaar) hebben. Het overzetten van die hele oude abonnementen levert een probleem, omdat deze niet binnen een huidige pakket passen. Het hogere management binnen Ziggo moeten beslissen wanneer dit onder dezelfde oude voorwaarden gebeurt, maar op termijn zal dit gebeuren. Het is mogelijk om een vernieuwd abonnement te nemen, maar dan zijn de maandlasten wel iets hoger en dan ben je van het probleem af. Het is dus de keuze om het termijn af te wachten of een vernieuwd abonnement te nemen.

Het is heel jammer dat Ziggo hier niet met zijn klanten over communiceert.

aleksander
Topicstarter
Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Het is wel een manier om je oude klanten weg te pesten inderdaad. Over paar dagen KPN. Ze hadden het ook gewoon kunnen aanbieden. Dank je wel voor je inzicht. 

 

Echt bizar dat Ziggo het doelbewust niet oplost. 

Uitgelicht topic