Mariannerd

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo GO: Je hebt een abonnement nodig om dit te bekijken.

Hallo!

Ik krijg de melding in Ziggo Go (via Chrome op Windows 10) "Je hebt een abonnement nodig om dit te bekijken." wanneer ik een serie of film wil kijken. Ik heb zowel Movies & Series L als Movies & Series XL in mijn abonnement zitten. 

Ik kan de series wel zien via mijn telefoon app en ook op mijn televisie kan ik ze bekijken. Alleen via de PC lijkt het niet goed te gaan. 
Wat gaat er hier mis?

 

Alvast bedankt voor de hulp!

Groeten, Marianne 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Mariannerd
Een warm welkom op de Ziggo Community!

Je bent niet de enige die tegen deze melding aanloopt. We hebben meerdere signalen ontvangen en mijn collega @Mariska is druk bezig met informatie/voorbeelden verzamelen voor ons oplosteam. In dit topic vind je de informatie die wij nodig hebben. Wil je deze daar met ons delen? 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Mariannerd
Een warm welkom op de Ziggo Community!

Je bent niet de enige die tegen deze melding aanloopt. We hebben meerdere signalen ontvangen en mijn collega @Mariska is druk bezig met informatie/voorbeelden verzamelen voor ons oplosteam. In dit topic vind je de informatie die wij nodig hebben. Wil je deze daar met ons delen? 

Uitgelicht topic