Sinds een paar weken krijgen we elk kwartier tijdens replay de melding "niet beschikbaar je hebt een abonnement nodig om dit te bekijken".
We hebben van alles geprobeerd, andere browser (Firefox/Chromium), met/zonder popup blocker enz.: geen effect.
Is er iets wat wij kunnen doen of moet het aan de backend opgelost worden?
Bedankt!
Met vriendelijke groet,
Cor
Opgelost! Ga naar oplossing.
Een 'refresh' van Firefox loste het probleem op (zie refresh Firefox).
Chromium en Firefox hadden beide hetzelfde probleem. Beide browsers gebruiken DRM.
Misschien heeft het verversen van Firefox het DRM beveiligingscertificaat op de pc eveneens ververst. Of het probleem ook opgelost is met Chromium weet ik niet maar ik verwacht het wel.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Heb je Edge al eens geprobeerd als browser?
Nee, ik draai Linux. Wel Chromium geprobeerd i.p.v. Firefox, zelfde probleem.
Mogelijk kan Ziggo, moderators die hier langskomen, iets vinden in hun database wat er iedere 15 minuten gebeurt in / met Ziggo Go TV.
Ik hoop het. Afgaande op andere meldingen heb ik niet de indruk dat ik het kan oplossen.
Ik lees op 'https://community.ziggo.nl/t5/Ziggo-GO/Ziggo-GO-Je-hebt-een-abonnement-nodig-om-dit-te-bekijken/m-p/...' dat de oplossing een administratieve handeling is, het 'resetten' van het abonnement.
@Lycke Er is niets gewijzigd aan ons abonnement, maar is dit een oplossing?
Alvast bedankt.
Een 'refresh' van Firefox loste het probleem op (zie refresh Firefox).
Chromium en Firefox hadden beide hetzelfde probleem. Beide browsers gebruiken DRM.
Misschien heeft het verversen van Firefox het DRM beveiligingscertificaat op de pc eveneens ververst. Of het probleem ook opgelost is met Chromium weet ik niet maar ik verwacht het wel.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.