1
Vraag
2
Reacties
wired99

Level 4
  • 30Posts
  • 3Oplossingen
  • 11Likes

Ziggo GO: Je hebt een abonnement nodig om dit te bekijken

Sinds een paar uur krijg ik de melding als ik een programma wil kijken , je hebt een abonnement nodig om dit te bekijken.

Bij de instelling is te zien dat ik gewoon ingelogd ben dus dat is het probleem niet. Ik heb hetzelfde probleem op mijn mobiel en twee Chromecast s.

Ziet eruit alsof mijn abonnement niet herkend wordt.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
wired99
Topicstarter
Level 4
  • 30Posts
  • 3Oplossingen
  • 11Likes

Het is inmiddels opgelost. Iemand heeft mijn abonnement gereset, alles werkt weer.

Bedankt voor de hulp.

Bekijk in context

6 Reacties 6
anoniemforum

Level 18
Super Expert
  • 8698Posts
  • 548Oplossingen
  • 2086Likes

is het abonnement recent gewijzigd ?

 

wired99
Topicstarter
Level 4
  • 30Posts
  • 3Oplossingen
  • 11Likes

Ja, ik heb gratis ESPN zenders erbij gekregen maar dat is alweer een week geleden.

anoniemforum

Level 18
Super Expert
  • 8698Posts
  • 548Oplossingen
  • 2086Likes

een moderator kan voor je nakijken of de wijziging goed is doorgevoerd in het administratie en indien nodig een handmatige activatie doen

wired99
Topicstarter
Level 4
  • 30Posts
  • 3Oplossingen
  • 11Likes

Handmatige activatie zou fijn zijn. Ik krijg via msg alleen maar te horen dat er een probleem is.

Ik heb even ingelogd met de gegevens van een kennis en dan werkt alles prima. Het is duidelijk een administratief probleem

anoniemforum

Level 18
Super Expert
  • 8698Posts
  • 548Oplossingen
  • 2086Likes

een moderator komt binnen 2 a 3 werkdagen langs het topic

wired99
Topicstarter
Level 4
  • 30Posts
  • 3Oplossingen
  • 11Likes

Het is inmiddels opgelost. Iemand heeft mijn abonnement gereset, alles werkt weer.

Bedankt voor de hulp.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic