Sinds een paar uur krijg ik de melding als ik een programma wil kijken , je hebt een abonnement nodig om dit te bekijken.
Bij de instelling is te zien dat ik gewoon ingelogd ben dus dat is het probleem niet. Ik heb hetzelfde probleem op mijn mobiel en twee Chromecast s.
Ziet eruit alsof mijn abonnement niet herkend wordt.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het is inmiddels opgelost. Iemand heeft mijn abonnement gereset, alles werkt weer.
Bedankt voor de hulp.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
is het abonnement recent gewijzigd ?
Ja, ik heb gratis ESPN zenders erbij gekregen maar dat is alweer een week geleden.
een moderator kan voor je nakijken of de wijziging goed is doorgevoerd in het administratie en indien nodig een handmatige activatie doen
Handmatige activatie zou fijn zijn. Ik krijg via msg alleen maar te horen dat er een probleem is.
Ik heb even ingelogd met de gegevens van een kennis en dan werkt alles prima. Het is duidelijk een administratief probleem
een moderator komt binnen 2 a 3 werkdagen langs het topic
Het is inmiddels opgelost. Iemand heeft mijn abonnement gereset, alles werkt weer.
Bedankt voor de hulp.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.