Vraag
Reacties
Oplossing
wired99
Level 4

Ziggo GO: Je hebt een abonnement nodig om dit te bekijken

Sinds een paar uur krijg ik de melding als ik een programma wil kijken , je hebt een abonnement nodig om dit te bekijken.

Bij de instelling is te zien dat ik gewoon ingelogd ben dus dat is het probleem niet. Ik heb hetzelfde probleem op mijn mobiel en twee Chromecast s.

Ziet eruit alsof mijn abonnement niet herkend wordt.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
wired99
Level 4
Topicstarter

Het is inmiddels opgelost. Iemand heeft mijn abonnement gereset, alles werkt weer.

Bedankt voor de hulp.

Bekijk in context

6 Reacties 6
anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

is het abonnement recent gewijzigd ?

 

0 Kudos
wired99
Level 4
Topicstarter

Ja, ik heb gratis ESPN zenders erbij gekregen maar dat is alweer een week geleden.

anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

een moderator kan voor je nakijken of de wijziging goed is doorgevoerd in het administratie en indien nodig een handmatige activatie doen

0 Kudos
wired99
Level 4
Topicstarter

Handmatige activatie zou fijn zijn. Ik krijg via msg alleen maar te horen dat er een probleem is.

Ik heb even ingelogd met de gegevens van een kennis en dan werkt alles prima. Het is duidelijk een administratief probleem

anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

een moderator komt binnen 2 a 3 werkdagen langs het topic

0 Kudos
wired99
Level 4
Topicstarter

Het is inmiddels opgelost. Iemand heeft mijn abonnement gereset, alles werkt weer.

Bedankt voor de hulp.