1
Vraag
2
Reacties
Widea

Level 2
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Ziggo GO: Je hebt een abonnement nodig om dit te bekijken

Sinds een paar weken krijgen we elk kwartier tijdens replay de melding "niet beschikbaar je hebt een abonnement nodig om dit te bekijken".

We hebben van alles geprobeerd, andere browser (Firefox/Chromium), met/zonder popup blocker enz.: geen effect.

Is er iets wat wij kunnen doen of moet het aan de backend opgelost worden?

 

Bedankt!

 

Met vriendelijke groet,

 

Cor

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Widea
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Een 'refresh' van Firefox loste het probleem op (zie refresh Firefox).

Chromium en Firefox hadden beide hetzelfde probleem. Beide browsers gebruiken DRM.

Misschien heeft het verversen van Firefox het DRM beveiligingscertificaat op de pc eveneens ververst. Of het probleem ook opgelost is met Chromium weet ik niet maar ik verwacht het wel.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 77243Posts
  • 5244Oplossingen
  • 22904Likes

Heb je Edge al eens geprobeerd als browser?

Widea
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Nee, ik draai Linux. Wel Chromium geprobeerd i.p.v. Firefox, zelfde probleem.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 77243Posts
  • 5244Oplossingen
  • 22904Likes

Mogelijk kan Ziggo, moderators die hier langskomen, iets vinden in hun database wat er iedere 15 minuten gebeurt in / met Ziggo Go TV.

Widea
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Ik hoop het. Afgaande op andere meldingen heb ik niet de indruk dat ik het kan oplossen.

Widea
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Ik lees op 'https://community.ziggo.nl/t5/Ziggo-GO/Ziggo-GO-Je-hebt-een-abonnement-nodig-om-dit-te-bekijken/m-p/...' dat de oplossing een administratieve handeling is, het 'resetten' van het abonnement.

@Lycke Er is niets gewijzigd aan ons abonnement, maar is dit een oplossing?

Alvast bedankt.

 

Widea
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Een 'refresh' van Firefox loste het probleem op (zie refresh Firefox).

Chromium en Firefox hadden beide hetzelfde probleem. Beide browsers gebruiken DRM.

Misschien heeft het verversen van Firefox het DRM beveiligingscertificaat op de pc eveneens ververst. Of het probleem ook opgelost is met Chromium weet ik niet maar ik verwacht het wel.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic