Ik heb ziggo go en kan de duitse rtl en history niet vinden volgens het pakket en de klantenservice moet deze wel beschikbaar zijn.
weet iemand de oplossing?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dag thijscollaris! Welkom hier op de Ziggo Community 🙂
History en de Duitse RTL maken onderdeel uit van TV Standard en kun je niet zien met je huidige abonnement, Internet Start & Bellen. Je hebt hiervoor digitale televisie nodig. Op deze pagina vind je het complete zenderoverzicht en zie je precies welke zenders in welk pakket vallen.
Ziggo GO zit er wel bij inbegrepen maar je hebt dan alleen toegang tot de kabel televisie zenders. Om History en RTL te zien dien je je abonnement te upgraden naar een abonnement met digitale televisie (TV Standard). Als ik je hierbij kan helpen hoor ik dat natuurlijk graag!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Heb je Ziggo Go net genomen of heb hem al een tijdje, Log even in, en ga naar TV Gids en daar kan je alle kanalen checken. Welk abonnement heb je TV Complete of Max.
Dag thijscollaris! Welkom hier op de Ziggo Community 🙂
History en de Duitse RTL maken onderdeel uit van TV Standard en kun je niet zien met je huidige abonnement, Internet Start & Bellen. Je hebt hiervoor digitale televisie nodig. Op deze pagina vind je het complete zenderoverzicht en zie je precies welke zenders in welk pakket vallen.
Ziggo GO zit er wel bij inbegrepen maar je hebt dan alleen toegang tot de kabel televisie zenders. Om History en RTL te zien dien je je abonnement te upgraden naar een abonnement met digitale televisie (TV Standard). Als ik je hierbij kan helpen hoor ik dat natuurlijk graag!
Op welk kanaal kan in RTL Duitsland vinden om de 7 F1 races te bekijken?
@Pjotr2 welkom hier en leuk dat je het even vraagt.
De Duitse RTL vind je op kanaal 58 van het Ziggo Digitale TV zenderpakket. Veel plezier ermee dit seizoen!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.