KVDG

Level 4
  • 26Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

Ziggo GO - Geen verbinding

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
KVDG
Topicstarter
Level 4
  • 26Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

@Alex Ziggo ,

Ziggogo.tv bekijk op de IPhone met 4G of met de IPad met WiFi.

Het probleem laat ik ( we ) even rusten en hopelijk komt Ziggo snel met een update voor de app Ziggo Go.

Dank voor je medewerking!

Bekijk in context

35 Reacties 35
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

je hebt wel een wifi of 4g verbinding?

KVDG
Topicstarter
Level 4
  • 26Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

Als werkt prima, alleen de Ziggo Go geeft problemen (Al maanden) Ziggo webcare of telefonisch weten ze het niet op te lossen.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5180Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hi @KVDG 

Deze melding wil je natuurlijk niet zien als je Ziggo GO wilt gebruiken! Balen dat het ook al langer speelt. Ervaar je dit enkel op dit apparaat of op meerdere apparaten? Wat heb je met mijn collega's geprobeerd om het op te lossen?

KVDG
Topicstarter
Level 4
  • 26Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

Sorry voor mijn late reactie.

Ik al maanden problemen met de Ziggo Go app. Dit probleem heb ik op een IPad en op een IPhone beide met de nieuwste software, het maakt geen verschillen op WiFi of 4 G. Op advies van je collega’s de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Voor de laatste update van de app was het meestal in het weekend ( veel kijkers) maar nu dus met de laatste update is de hele week, het is eerder slechter dan beter geworden. Hopelijk weet je oplossing voor dit vervelend probleem. Bij voorbaat dank voor je aandacht.

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Geen probleem @KVDG, het lijkt verstandig om hier dieper te onderzoeken. Deze melding hoort niet zo vaak te verschijnen.
Kun je ons de volgende informatie leveren: 

  • Type iPad en iPhone
  • iOS versie op de Ipad en Iphone
  • Zijn deze geroot?
  • Versie van de ZiggoGo app; welke is geïnstalleerd?  
KVDG
Topicstarter
Level 4
  • 26Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

@Erik P Ziggo ,

Het type IPad Pro 10,5 met de IOS 13.7 versie.

Het type IPhone XR met de IOS 13.7 versie

Beide toestellen  zijn niet geroot.

De Ziggo Go versie is voor beide toestellen : versie 2.3.53 (21515)

 

Hopelijk  hier mede je voldoende te hebben geïnformeerd 

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4349Posts
  • 574Oplossingen
  • 2124Likes

@KVDG Dank voor de informatie! Ervaar je deze foutmelding aaneengesloten? Ervaar je dit bij live tv? Of ook bij on Demand en Replay?

KVDG
Topicstarter
Level 4
  • 26Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

@Vincent Ziggo ,

Als ik dit in beeld krijg  kan ik niet verder.Dit krijg ik In beeld op een IPad en IPhone , ik gebruik maar een toestel tegelijk.

 

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Ik lees dat het geen verschil maakt als je via wifi of 4G kijkt. Dat vind ik wel opmerkelijk, want de foutmelding geeft zo duidelijk aan dat het met een verbinding te maken heeft. Met 4G zou het dan zeker gewoon goed moeten werken. 

 

Wat mij nog niet geheel duidelijk is, is of je deze melding altijd te zien krijgt of dat je deze melding af en toe krijgt. Het is mij wel duidelijk dat op het moment dat je de melding krijgt, je niet verder kunt. Zijn er momenten waarop de app wel werkt? Of is het direct bij het openen dat je hier al tegenaan loopt? 

 

 

 

 

KVDG
Topicstarter
Level 4
  • 26Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

@Marije Ziggo, Het opstarten of geen verbinding is half om half. Zijn we opgestart dus we kijken en na een bepaalde tijd ( de ene keer langer dan de andere keer ) beeld weg, dan gaat m’n IPhone of IPad zoeken. Dan is opstarten niet meer mogelijk, dan kan het gebeuren dat het opstarten uren niet meer mogelijk is.Wissel van IPhone naar Ipad is ook geen optie, bij beiden is opstarten onmogelijk.Voor de laatste update was het probleem hoofdzakelijk in het weekend (veel kijkers ) maar na de laatste update is het enorm toegenomen en de hele week.

 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19170Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7274Likes

@KVDG Wil je ook nog eens testen of je deze (of andere) melding ook te zien krijgt als je inlogt op www.ziggogo.tv ?

KVDG
Topicstarter
Level 4
  • 26Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

@Paul Ziggo,

Op dit moment op de IPad werkt de app Ziggo Go niet ( geen verbinding ).

En op www. Ziggogo.tv  gaat het wel.

Hopelijk zijn we een stap verder.
 

KVDG
Topicstarter
Level 4
  • 26Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

@Paul Ziggo,

Helaas na 10-15 minuten kijken viel ook de verbinding weg bij de Ziggogo.tv .

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19170Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7274Likes

@KVDG Vervelend dat dit nog steeds gebeurd! Krijg je dan dezelfde melding als in je oorspronkelijk bericht of ook weleens: “Maximum aantal apparaten bereikt. “ te zien?

 

KVDG
Topicstarter
Level 4
  • 26Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

@Paul Ziggo Het bericht maximum aantal apparaten bereikt NIET (  nooit) gezien.

Dus afgelopen vrijdag op de IPad met WiFi na 5 minuten geen verbinding,

Gisteren ( zaterdag) op de IPhone hetzelfde na 3- 5 minuten geen verbinding.

Dus wie het weet mag her zeggen……

Dit gaat dus Ziggogo.tv

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8990Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @KVDG,

Ik zie dat hierboven al ontzettend veel vragen zijn gesteld, maar dat er eigenlijk nog geen oplossing, laat staan oorzaak is gevonden. En ik tast ook een beetje in het duister op dit moment. Ik vat even samen wat we tot nu toe weten:

Probleem; Regelmatig de foutmelding “Geen verbinding”. Soms werkt het opstarten wel, maar krijg je na een paar minuten alsnog de melding. Ziggo GO is daarna soms uren niet te gebruiken. Er is vaak niet langer dan 15 minuten te kijken.

Apparaten: IPad Pro 10,5, IOS 13.7 versie & IPhone XR, IOS 13.7 versie (mogelijk inmiddels 14?)

Sinds wanneer: Voor laatste update alleen op drukke momenten (F1-weekenden bijv.), sinds laatste update altijd

Andere opvallende zaken: www.ziggogo.tv op een ander apparaat werkt het beter? Je geeft in twee berichten aan dat het goed werkt, in een ander dat het na 15 minuten uitviel.

Kun je bovenstaande controleren en eventueel aangeven of je ergens nog aanvullingen/verbeteringen hebt?

 

Je geeft aan dat www.ziggogo.tv beter werkt. Gaat dat om een laptop/pc? Op welke manier is die met het internet verbonden? 

KVDG
Topicstarter
Level 4
  • 26Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

@Alex Ziggo ,

Ziggogo.tv bekijk op de IPhone met 4G of met de IPad met WiFi.

Het probleem laat ik ( we ) even rusten en hopelijk komt Ziggo snel met een update voor de app Ziggo Go.

Dank voor je medewerking!

skatebabe_one

Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb precies hetzelfde probleem. Gisteren kon ik wel kijken via Ziggo Go maar om de 15 a 20 minuten kreeg ik buffering (spinner in beeld).

En vandaag kan als ik de Ziggo go opstart krijg ik steeds de foutmelding:

Service niet beschikbaar

Helaas Ziggo GO doet het beperkt of even niet omdat de app geen verbinding met ons kan maken.

Ik krijg dit op mijn ipad en ook op mijn iphone.

Heb apps al beide weggegooid en opnieuw geinstalleerd maar helpt niets

 

Ziggo tv in de browser werkt wel. Alle apparaten zitten op hetzelfde netwerk.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8990Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @skatebabe_one, welkom op de Ziggo Community!

Vanochtend is de nieuwe update verschenen. Wil je de iOS store eens controleren of je deze versie hebt? Er lijken meerdere meldingen binnen te komen over “Service niet beschikbaar”, dus ik direct op onderzoek uit!

Uitgelicht topic