Via reclame op radio en TV wordt op dit moment Ziggo Go geadviseerd om "overal TV te kijken"
Ik heb een nieuwe full HD TV gekocht voor in de camper en daarin een MI stick geplaatst voor het casten van TV programma's. Als internet abonnement heb ik Vodaphone RED zakelijk (150GB per maand).
Via de MI stick kan ik via de geinstalleerde apps probleemloos kijken naar o.a. You Tube/ Netflix en F1 pro (lukt geweldig zonder onderbrekingen..)
Maar als ik naar de Ziggo Go app ga, krijg ik direct de melding "dat de aanbieder geen toestemming geeft voor dit IP adres" Ik heb ook al geprobeerd om VPN een ander IP adres in te geven maar dat werkte ook niet.
Rechtstreeks kijken op de telefoon gaat wel probleemloos.
Het streamen via mijn telefoon naar de TV zou eventueel een alternatief kunnen zijn, maar dat is niet te doen; om de drie of vier seconden stopt de uitzending om te bufferen...
Heel vreemd allemaal als je bedenkt dat Vodaphone en Ziggo samenwerken....
Dit probleem doet zich niet alleen in het buitenland voor (Belgie/ Luxemburg) en (via VPN aangegeven in Italie/ Duitsland en UK te verblijven) maar ook bij mij thuis voor de deur in Tilburg... Een en ander is goed geinstalleerd want bij de eerste test heeft het plm 1minuut perfekt gewerkt en daarna krijg is steeds de melding "dat de aanbieder geen toestemming geeft" waarom wordt er dan reclame voor gemaakt??
Ik heb hierover gebeld met Ziggo maar daar heeft men mij door geadviseerd om het op dit forum voor te leggen..
Men informeerde bij Ziggo om welk merk TV ik heb, maar ik had de zelfde klacht met mijn vorige toestel en ik weet dat er ook andere mensen zijn met het zelfde probleem.