Ik zie in ziggo go app bij tv en replay geen kanaalnummers.
Is dit instelbaar?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Neen. Dat is niet instelbaar. Wel kan je gebruik maken van het zoekveld om een bepaalde zender te vinden.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Neen. Dat is niet instelbaar. Wel kan je gebruik maken van het zoekveld om een bepaalde zender te vinden.
Soms kan het een nuttige aanvulling zijn de kanaalnumnering. Via de Ziggo Go TV app voor FireTV lijken de kanaalnummers soms te werken. Het werkt in principe visueel op de naam en logo van de zender.
bedankt
Werkt niet handig, zoeken op zender.
Zeker niet nu RTL tig keer voor komt.
Kreeg van een kennisje de tip dat op kanaal 58 (Duitse RTL) de Formule1 uit zou zenden.
Nou ga maar lekker zoeken dan.
Het is toch een kleine moeite om ook het kanaalnummer te tonen bij Ziggo Go ?
@lgvdbroek dankje voor de feedback. Zo is er altijd sprake van voorkeuren en smaken, zullen we maar zeggen.
Als ik inlog in Ziggo Go, klik of tik op ''tv kijken'' en typ in het zoekveld rechts ''RTL'', dan komt de Duitste variant netjes in beeld. Dus het zoeken zou niet zo moeilijk moeten zijn.
Ik heb het uiteraard gevonden maar ik vroeg mij alleen af waarom er geen kanaalnummer zichtbaar zijn.
En dat er verschillende voorkeuren en smaken zijn, dat is logisch.
Het alleen wel zo dat jullie (lees: ZIGGO) iets handig kunnen vinden maar de klant niet in de gelegenheid stellen om het anders in te stellen.
Ik zal even een voorbeeld geven:
Wanneer je op de HOME knop van de remote control drukt, kan je naar [opnames].
Je krijgt dan een goed overzicht wat je hebt opgenomen en gezien en ook wat er gepland staat.
Heel overzichtelijk.
Maar wanneer je tegen de remote control zegt: "opnames" laat ie een hele andere onoverzichtelijke interface zien. Dat was vroeger niet zo.
Als je destijds tegen de remote control zei: "opnames", kreeg je dezelfde overzichtelijke interface als via de homeknop.
1. Waarom is dat veranderd ?
2. En waarom kan ik dat als klant niet zelf naar meer eigen wens instellen ?
Waarschijnlijk omdat een techneut dit voor zichzelf handiger vond ?
Dat soort dingen bedoel ik.
Ziggo begint aardig op Apple te lijken, heel veel handigheidjes van de bedenkers maar vooral de klant niet de gelegenheid bieden om het naar eigen wens in te richten.
Zo, en nu ga ik weer aan het werk.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.