Aankondigingen
Problemen sinds de laatste update van Ziggo GO? Bekijk hier het overzicht voor de laatste updates.
1
Vraag
2
Reacties
brouwer2

Stamgast
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ziggo GO: Fout bij inloggen

Mijn ziggo go werkt opeens niet meer, noch op mijn laptop, noch op mijn telefoon.In beide gevallen wordt mijn gebruikersnaam en wachtwoord gevraagd. Als ik die dan invoer wordt een foutmelding gegeven.Inloggen met deze gebruikersnaam en wachtwoord op "mijn ziggo "lukt nog wel. De klantenservice zei hier verder niets aan te kunnen doen. Heb de app op mijn telefoon verwijderd en opnieuw geinstallerd, maar dat hielp niets.

Beetje bijzonder dat Ziggo een produkt levert, maar geen thuis geeft als het opeens niet meer toegankelijk is.

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik S
Community Moderator
Community Moderator
  • 2243Posts
  • 337Oplossingen
  • 537Likes

Dag @brouwer2! We zien sinds vorige week een verhoging van klachten van klanten die niet in kunnen loggen in Ziggo GO maar wel in Mijn Ziggo. Dit komt voor na het wijzigen van het wachtwoord. De oorzaak van dit probleem is bekend en bij de bron aangepakt. Nieuwe klachten krijgen we dus niet meer binnen, maar bestaande klachten moeten nog opgelost worden.

 

Mijn advies is om je Mijn Ziggo wachtwoord (opnieuw) te wijzigen en vervolgens minimaal 1 uur te wachten alvorens een nieuwe inlogpoging bij Ziggo GO te doen. Dat zou het probleem moeten oplossen. Het wachtwoord van je Mijn Ziggo account wijzig je onder het tabblad 'Gegevens' eenmaal ingelogd bij Mijn Ziggo.

 

Helpt dit niet? Vul dan onderstaande informatie in. Dan zet ik het door en lossen we het probleem handmatig voor je op.


Datum + tijdstip laatste wachtwoord wijziging: 
Foutmelding die je ziet:
Werkt het wel op andere apparatuur?: 
Werkt inloggen op Mijn Ziggo wel?:

Heb je het wachtwoord een 2de keer gewijzigd en daarna een uur gewacht alvorens opnieuw in te loggen? (probeer dit eerst als je dit nog niet gedaan hebt):

Bekijk in context

4 Reacties 4
Wim C.
Super Expert
Super Expert
  • 1860Posts
  • 71Oplossingen
  • 819Likes

Nou @brouwer2 wij geven wèl thuis. Als je je adresgegevens invult in je profiel (dus niet in een openbaar bericht) dan kan een moderator naar je gegevens kijken en wellicht verder helpen.

brouwer2
topicstarter
Stamgast
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

ok dat heb ik gedaan

Erik S
Community Moderator
Community Moderator
  • 2243Posts
  • 337Oplossingen
  • 537Likes

Dag @brouwer2! We zien sinds vorige week een verhoging van klachten van klanten die niet in kunnen loggen in Ziggo GO maar wel in Mijn Ziggo. Dit komt voor na het wijzigen van het wachtwoord. De oorzaak van dit probleem is bekend en bij de bron aangepakt. Nieuwe klachten krijgen we dus niet meer binnen, maar bestaande klachten moeten nog opgelost worden.

 

Mijn advies is om je Mijn Ziggo wachtwoord (opnieuw) te wijzigen en vervolgens minimaal 1 uur te wachten alvorens een nieuwe inlogpoging bij Ziggo GO te doen. Dat zou het probleem moeten oplossen. Het wachtwoord van je Mijn Ziggo account wijzig je onder het tabblad 'Gegevens' eenmaal ingelogd bij Mijn Ziggo.

 

Helpt dit niet? Vul dan onderstaande informatie in. Dan zet ik het door en lossen we het probleem handmatig voor je op.


Datum + tijdstip laatste wachtwoord wijziging: 
Foutmelding die je ziet:
Werkt het wel op andere apparatuur?: 
Werkt inloggen op Mijn Ziggo wel?:

Heb je het wachtwoord een 2de keer gewijzigd en daarna een uur gewacht alvorens opnieuw in te loggen? (probeer dit eerst als je dit nog niet gedaan hebt):

brouwer2
topicstarter
Stamgast
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ok dat heeft gewerkt, bedankt

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Over de update van Ziggo GO

Laatst bijgewerkt op 24-06-2022: Na de verschenen update van 8 juni ontvangen we zeer bruikbare feedback. Uiteraard zitten we er bovenop en zetten we alles door naar onze ontwikkelaars. Wil je aan ons...

Geplaatst in Ziggo Updates