Mijn ziggo go werkt opeens niet meer, noch op mijn laptop, noch op mijn telefoon.In beide gevallen wordt mijn gebruikersnaam en wachtwoord gevraagd. Als ik die dan invoer wordt een foutmelding gegeven.Inloggen met deze gebruikersnaam en wachtwoord op "mijn ziggo "lukt nog wel. De klantenservice zei hier verder niets aan te kunnen doen. Heb de app op mijn telefoon verwijderd en opnieuw geinstallerd, maar dat hielp niets.
Beetje bijzonder dat Ziggo een produkt levert, maar geen thuis geeft als het opeens niet meer toegankelijk is.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dag @brouwer2! We zien sinds vorige week een verhoging van klachten van klanten die niet in kunnen loggen in Ziggo GO maar wel in Mijn Ziggo. Dit komt voor na het wijzigen van het wachtwoord. De oorzaak van dit probleem is bekend en bij de bron aangepakt. Nieuwe klachten krijgen we dus niet meer binnen, maar bestaande klachten moeten nog opgelost worden.
Mijn advies is om je Mijn Ziggo wachtwoord (opnieuw) te wijzigen en vervolgens minimaal 1 uur te wachten alvorens een nieuwe inlogpoging bij Ziggo GO te doen. Dat zou het probleem moeten oplossen. Het wachtwoord van je Mijn Ziggo account wijzig je onder het tabblad 'Gegevens' eenmaal ingelogd bij Mijn Ziggo.
Helpt dit niet? Vul dan onderstaande informatie in. Dan zet ik het door en lossen we het probleem handmatig voor je op.
Datum + tijdstip laatste wachtwoord wijziging:
Foutmelding die je ziet:
Werkt het wel op andere apparatuur?:
Werkt inloggen op Mijn Ziggo wel?:
Heb je het wachtwoord een 2de keer gewijzigd en daarna een uur gewacht alvorens opnieuw in te loggen? (probeer dit eerst als je dit nog niet gedaan hebt):
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Nou @brouwer2 wij geven wèl thuis. Als je je adresgegevens invult in je profiel (dus niet in een openbaar bericht) dan kan een moderator naar je gegevens kijken en wellicht verder helpen.
ok dat heb ik gedaan
Dag @brouwer2! We zien sinds vorige week een verhoging van klachten van klanten die niet in kunnen loggen in Ziggo GO maar wel in Mijn Ziggo. Dit komt voor na het wijzigen van het wachtwoord. De oorzaak van dit probleem is bekend en bij de bron aangepakt. Nieuwe klachten krijgen we dus niet meer binnen, maar bestaande klachten moeten nog opgelost worden.
Mijn advies is om je Mijn Ziggo wachtwoord (opnieuw) te wijzigen en vervolgens minimaal 1 uur te wachten alvorens een nieuwe inlogpoging bij Ziggo GO te doen. Dat zou het probleem moeten oplossen. Het wachtwoord van je Mijn Ziggo account wijzig je onder het tabblad 'Gegevens' eenmaal ingelogd bij Mijn Ziggo.
Helpt dit niet? Vul dan onderstaande informatie in. Dan zet ik het door en lossen we het probleem handmatig voor je op.
Datum + tijdstip laatste wachtwoord wijziging:
Foutmelding die je ziet:
Werkt het wel op andere apparatuur?:
Werkt inloggen op Mijn Ziggo wel?:
Heb je het wachtwoord een 2de keer gewijzigd en daarna een uur gewacht alvorens opnieuw in te loggen? (probeer dit eerst als je dit nog niet gedaan hebt):
Ok dat heeft gewerkt, bedankt
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.