Mr_Fire

Level 6
  • 92Posts
  • 4Oplossingen
  • 15Likes

Ziggo GO: Downloaden content werkt niet meer - Android 10

 Sinds een paar weken werkt het downloaden in de Ziggo Go app niet meer. Ik draai op Android 10, app verwijdert, cache leeg gehaald etc.. Etc...

 

Opnieuw installeren, opnieuw aanmelden het blijft niet werken :

 

_20210908_181837.JPG

Deze melding blijft terug komen. Onmogelijk om nog te downloaden.

 

Achteraf lijkt het probleem te zijn ontstaan na de modem update. Modem staat overigens bridged. Dus ik doe niet aan smart apps, pods, spots of iets dergelijks. Enige app van Ziggo die we gebruiken is Ziggo Go en de ervaring met deze ene Ziggo app geeft mij al genoeg inzicht in de andere apps. Soms werkt het, en dan niet meer...

Heeft deze update iets te maken dat Ziggo Go niet meer instaat is om te downloaden.

 

Daarnaast heb ik een Media(kadaver) box met XL-ergernis in de schuur liggen. Anders gezegd die update heeft hij niet gehad. Kan dat nog enig invloed hebben op de de Ziggo Go app?

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mr_Fire
Topicstarter
Level 6
  • 92Posts
  • 4Oplossingen
  • 15Likes

@BertBedankt voor het meedenken. Gelukkig is het aansluiten van de Mediabox niet meer nodig. Zit het net nog eens te proberen zonder dat de Mediabox is aangesloten en op magische wijze werkt het nu vanuit de trein.

Vanavond weer proberen als ik op mijn eigen Wi-Fi zit.

_20210909_070427.JPG

 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Ja, vrijwel zeker wel, want de app is gekoppeld aan je Mediabox XL achtergrond.

Je kunt dus opnames in de app bekijken en via de app opnames plannen op de Mediabox XL.

 

Als je mediabox XL aan de beurt was voor de upgrade naar de nieuwe software en na 4 weken was dat niet mogelijk, dan loopt de rest vanzelf vast.

 

Sluit de Mediabox XL weer aan, aan de coax kabel en laat hem de update uitvoeren en kijk dan ook even hoe dat werkt.

Kijk daarna op de app het wel weer goed doet.

Mr_Fire
Topicstarter
Level 6
  • 92Posts
  • 4Oplossingen
  • 15Likes

@BertBedankt voor het meedenken. Gelukkig is het aansluiten van de Mediabox niet meer nodig. Zit het net nog eens te proberen zonder dat de Mediabox is aangesloten en op magische wijze werkt het nu vanuit de trein.

Vanavond weer proberen als ik op mijn eigen Wi-Fi zit.

_20210909_070427.JPG

 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedemorgen @Mr_Fire en een warm welkom op de Community,

Goed dat je een topic bent gestart met deze vraag! Zo te zien heb je al hulp gekregen van expert @Bert en ik begrijp dat inmiddels ook al werkt als een trein. 😉
Laat je het weten als wij je nog ergens mee kunnen helpen?

Mr_Fire
Topicstarter
Level 6
  • 92Posts
  • 4Oplossingen
  • 15Likes

@PaulTja na weken te lopen tobben en oplossingen uit andere ziggo go topics te proberen. Geen oplossing. Wat mij het meest frusterend is dat er niets meer is gewijzigd nadat ik dit topic heb gestart. Ik heb niets meer aan de telefoon gewijzigd, Mediabox XL-ergernis is nog steeds niet aangesloten. En toch werkt het weer. Gister avond thuis via de Wi-Fi ook nog geprobeerd en het werkte.

 

Dus het werkt weer alleen weten we de oplossing niet. We kunnen moeilijk vol blijven houden dat het magie is...

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@Mr_Fire Van magie was hier inderdaad geen sprake. Er gings iets mis met de activatie van de Mediabox XL in de achterliggende systemen. Dit heeft zoals @Bert ook al aangaf effect op de Ziggo Go app, aangezien de Mediabox XL en de app aan elkaar gekoppeld zijn. Met het doorlopen van de activatie is het probleem opgelost en werkt alles bij jou nu weer. Ik ben blij dat het nu weer naar behoren werkt. 😉 Laat je het weten als wij je verder ergens mee kunnen helpen?

Uitgelicht topic