Fred7

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ziggo GO: Code 6006 of kan niet inloggen

Sinds de update in juni kan ik niet meer kijken naar ziggo go. Alleen zo nu en dan op mijn mobiel. Ik krijg alleen code 6006 of kan niet inloggen en meestal zijn er geen icoontjes. De meerwaarde van een abonnement op Ziggo is daarmee komen te vervallen. Ik heb Ziggo vanwege GO die altijd en overal geweldig heeft gewerkt en sinds juni nergens niet meer te gebruiken.

7 Reacties 7
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Fred7,

 

Wat ontzettend irritant dat Ziggo GO niet altijd werkt. Foutcode 6006 komt niet heel veel voor en ik ben hier op de Community ook nog niet tegen gekomen. Het heeft er mee te maken dat het apparaat niet de juiste rechten kan ophalen.

 

Kun je iets meer vertellen over wat je precies ervaart? Het werkt dus soms opeens wel? Wat bedoel je precies met geen icoontjes? En kun je tevens aangeven wat voor modellen apparaten je precies gebruikt? Zo kunnen we je de juiste richting opsturen (of onszelf uiteraard aan het werk zetten)!

Fred7
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

beste Alex ik heb een surface pro x google en Google Home. De plaatsjes van de uitzendingen gaan niet open en laten niets zien. Laden en dan foutmelding. Altijd de zelfde meldingen. Het was nooit een probleem en na de geweldige update van juni kan ik niet meer kijken. Werkt nooit met name de surface pro x. De google home soms wel en soms niet. Op mijn mobiel werkt het altijd en overal. Als dit probleem blijft zeg ik  mijn abonnement op. 

 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Helder! Als je gebruik maakt van Ziggo GO in de browser van Google Home, kan ik me voorstellen dat dit niet altijd even goed werkt. Dit is een dusdanig specifieke built-in browser, die niet overal geschikt voor is. Daar kun je beter casten naar je Google Home toe, vanaf een ander apparaat.

 

Je Surface Pro hoort wel zonder problemen te werken. Via welke browser kijk je en heb je al eens een andere geprobeerd?

Advr

Level 3
  • 18Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hallo,

 

De laatste weken heb ik dezelfde error code.

Ik kijk via cromecast 4k.

 

Ad.

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

 

Hey @Advr

 

Dezelfde foutcode, maar niet geheel dezelfde situatie als ik het zo lees. Als je niet gebruik maakt van de Google Home browser, lijkt het mij (voor de overzichtelijkheid en aandacht voor je probleem) handiger om hier een eigen topic voor aan te maken. Geef zoveel mogelijk informatie mee in je topic over de apparatuur waar je gebruik van maakt en wat je al hebt getest :-). 

 

De Community en ik helpen je dan graag verder!

Jh7

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Idem zoveelste ergenis van Ziggo. Netflix Vispkay werken prima op vakantie alleen Ziggogo weer niet! Duurste provider met de slechtste service. Alleen nieuwe klanten worden in de watten gelegd. Maar trouwe klanten staan in de kou. Al vele malen hierover geklaagd zou zelfs teruggebeld worden in eea netjes te regelen raad wat nooit meer iets gehoord. 

 

Renata
Community Moderator
Community Moderator
  • 899Posts
  • 80Oplossingen
  • 413Likes

Goedemiddag @Jh7 
Wat ontzettend jammer dat je problemen hebt met je Ziggo GO verbinding.  Ik kan me voorstellen dat dat ontzettend balen is 😞 Is dat alleen wanneer je op vakantie bent, of ook als je er thuis gebruikt van maakt? Je geeft aan dat je al meerdere keren contact hebt gezocht en er vervolgens geen terug koppeling over gehad hebt. Dat is natuurlijk slordig. Ik kijk graag even met je mee. Wil je daarvoor je postcode en huisnummer in je profiel vermelden?

Uitgelicht topic