1
Vraag
2
Reacties
Robert8

Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo GO: Chromecast icoon niet zichtbaar

Als ik wil streamen met mijn ziggo go app naar mijn chromecast dan staat mijn chromecast er niet tussen. Netflix, youtube en videoland is allemaal geen probleem. Verder zit ik gewoon op de zelfde wifi als de chrome cast, heb ik de nieuwste update gedaan van de ziggo go app en heb ik de chromecast al een paar keer opnieuw aangezet. Verder kan ik ook niet streamen via de webbrouwser van ziggo go. Een vriend van mij met een ander ziggo go account kan wel streamen naar mijn chromecast. Wie weet hier iets meer van?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Robert8
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Dag @Wim C. 

Ik heb inderdaad de app al opnieuw gedownload. Nu heb ik nogmaals mijn Chromecast gereset en nu kon ik hem opeens wel zien. Bedankt voor je reactie! Met vriendelijke groet Robert.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Dag @Robert8 

Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens (net als u) ook gewoon klant ben.

Uw ZiggoGo app is geïnstalleerd op uw telefoon? Met dit specifieke probleem heb ik zelf geen ervaring, maar vaak wil het wel eens helpen om uzelf uit te loggen op de ZiggoGo app. Nadat dat gedaan hebt uw telefoon opnieuw opstarten en uzelf daarna weer opnieuw inloggen in de ZiggoGo app.

Laat u weten of dit werkt?

puppie

Level 17
  • 2639Posts
  • 66Oplossingen
  • 1067Likes

@Robert8 waar gebruik je de webbrowser ook op de telefoon of......

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Als ik het goed lees werkt www.ziggogo.tv ook niet? Ziet u een foutmelding bent u wel met uw Mijn Ziggo gegevens ingelogd? 

En inderdaad over welk apparaat merk/model gaat het?

Robert8
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Dag @Wim C. 

Ik heb inderdaad de app al opnieuw gedownload. Nu heb ik nogmaals mijn Chromecast gereset en nu kon ik hem opeens wel zien. Bedankt voor je reactie! Met vriendelijke groet Robert.

Robert8
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Dag @puppie 

Het probleem is opgelost. Ik maakte gebruik van de ziggo go app op de telefoon en de webbrowser op de telefoon werkte ook niet. Heb de chrome cast nogmaals gereset en nu hij er opeens wel tussen. Bedankt voor je reactie.

Robert8
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Dag @RoWi. 

Ik was inderdaad met mijn gegevens ingelogt. Heb de chromecast nogmaals gereset en nu staat hij er op eens wel tussen. Bedankt voor je reactie. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic