Vraag
Reacties
Aankondigingen
SRF
Level 12

Ziggo GO Browser Tabje Sport toegevoegd

Er is weer Tabje Sport toegevoegd met Wedstrijden op Datum. Je ziet heel overzicht, met af en toe een TV erbij. 

Blijkt binnen versie 5.12 te zitten, voorheen had ik 5.11.

Ik ga verwachten dat je van uit dit Tabje, vanuit Wedstrijdschema, degene met TV, door kan Klikken om wedstrijd te gaan zien.

Het zou nuttig geweest zijn er zo'n soort wijziging bekend gemaakt wordt. 

18 Reacties 18
Meldingen
Aan Uit
Dave
Level 20
T.E.A.M.

@SRF 

Boven links heb je keuze menu tussen Champions League, Nations League, Conference League je kan ze ook op allemaal zetten krijg je alles op je Sport scherm.

Dit is ook met Android GoogleTV en AppleTV zo.

0 Kudos
SRF
Level 12
Topicstarter

Ik ga dinsdag afwachten of uit Wedstrijdschema de Wedstrijd hieruit gelijk kan starten. 

Garihd
Level 17

Eigenlijk is dat tabje  om te zien wat het speel schema is en voor de Ziggo Sport Free kijkers welke wedstrijden ze mogen kijken. Ik zal ook tot dinsdag wachten maar ik weet vrij zeker dat de uitzending zo niet is te starten.

1000005060.png

SRF
Level 12
Topicstarter

Als dat Starten niet mogelijk is dat vreemd. Als je bij andere Onderdelen wat ziet, kan je gelijk Starten. 

Je moet dan gaan Zoeken waar het uitgezonden wordt, er staat nog niet eens Zender bij die het uitzend. 

Het geeft Reden tot Verbetering, uitbreiding van mogelijkheden. Zal dit worden opgepakt?

Garihd
Level 17

In principe zullen bijna al die wedstrijden via Ziggo Sport 1 en of kanaal 14 worden uitgezonden. Bij twee gelijktijdig uitgezonden wedstrijden wordt dit alweer anders.

Met andere onderdelen zal je de TV gids bedoelen? 

We zullen het dinsdag wel mee gaan maken of dat scherm icoon door klikbaar wordt. 

SRF
Level 12
Topicstarter

Nou de Wedstrijd is begonnen. Het TV'tje is geen Startlogo om Uitzending te starten. Tevens als je TV'tje indrukt zie je verwizing naar Uitzendende Zender. Ik vind het geen Aanvullende Functie hebben. 

Andere zaken hebben wel doorklik functie, te weten; Voor Jou, TV kijken en Entertainment. 

Wie kan deze Opmerkingen meenemen ter Verbetering van de toegevoegde Tab. 

Is er Topic houder of zoiets 

0 Kudos
Garihd
Level 17

@SRF  schreef:

Nou de Wedstrijd is begonnen. Het TV'tje is geen Startlogo om Uitzending te starten. Tevens als je TV'tje indrukt zie je verwizing naar Uitzendende Zender. Ik vind het geen Aanvullende Functie hebben. 

Dat tab is ook puur wat het is een speelschema dat is zover ik weet de enige functie met als extraatje dat je kan zien wat Ziggo wel of niet doorgeeft. 

Nu ga ik er eigenlijk vanuit dat bij de klanten die Ziggo Sport Totaal afnemen bij meer wedstrijden een schermpje staat dan de Ziggo Sport Free klanten.

Een moderator zou dit door kunnen geven aan de betreffende afdeling.

0 Kudos
SRF
Level 12
Topicstarter

Aanvulling, als in overzicht staat een TV'tje bij een Wedstrijd staat, waarom dan niet bij iedere wedstrijd die op TV is een TV'tje. 

Als je het Compleet wil doen, dan dat dan. 

0 Kudos
Garihd
Level 17

@SRF welk TV abonnement heb jij bij Ziggo? Start, Compleet of Max en zie jij net als ik enkel een schermpje bij de wedstrijden met Nederlandse clubs?

De eerstvolgende wedstrijd die ik zou mogen zien is donderdag de overige wedstrijden zijn volgens mij allemaal via Ziggo Sport Totaal te zien. Het TV'tje betekent dus te zien via een open net.

Screenshot_20240917_194459_Chrome.jpg

0 Kudos
SRF
Level 12
Topicstarter

Dat begrijp ik. Ik wist niet dat de bedoeling was aan tegeven dat het de vaste zenders in de Pakketten betrof.

Doch aantal Mensen hebben toegang via andere Wegen tot Alle Ziggo Sport Zenders, o.a. door Vodafone en Hollands Nieuwe. 

Voor die mensen zou het wel aanvulling zijn. Ze kunnen dan verschillende Tekens hiervoor invoeren. 

Dave
Level 20
T.E.A.M.

Kleine aanvulling, als je Vodafone en Ziggo combineert we hadden Safe Online XL in mijn telefoon pakket en mijn partner Ziggo Sport Totaal.

Nu komt het omdat wij Elite en TV Max hebben zit dat er nu bij en Disney en Skyshowtime blijven als extra pakket maar wij hebben deze buiten Ziggo om, zelf abonnement, is ons combinatie pakket leeg.

wou toch even doorgeven, ja wij hebben Ziggo sport anders als mensen met free account omdat wij ook via pakket kunnen kijken.

Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @SRF,

Om maar met de deur in huis te vallen: Een hele logische suggestie. Ik kan me goed voorstellen dat je zou verwachten dat het op een voetbalavond het startpunt is en je vanaf daar direct naar verschillende wedstrijden kan. Ik heb het intern doorgezet en hoop spoedig meer informatie hierover te hebben.

Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @SRF,

Er zijn plannen om dit tabje verder uit te breiden met diverse informatie en functies, maar de tijdlijn daarvoor is er nog niet. Ik heb in ieder geval daarbij ook de bevindingen/ideeën gedeeld!

SRF
Level 12
Topicstarter

Dat is goe vooruitzicht. Het streven kan zijn om het behulpzaam mogelijk te maken, niet met Halve Mogelijkheden en Onvoldoende Info. 

0 Kudos
SRF
Level 12
Topicstarter

@Alex Ik zie in Tabje Sport dat de TV Schermpjes er niet bij staan. 

Is er aal idee om RV Schermpjes erbij te zetten met Koppeling waar je kunt kijken. 

0 Kudos
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @SRF -  Bij het sport-tabje zitten er inderdaad nog geen koppelingen. Je kunt deze nu wel krijgen op je home-screen. Daarvoor kun je naar profiel > instellingen > "Uefa wedstrijden op home" en dit schuifje aan te zetten. Je krijgt vervolgens een wedstrijdoverzicht op je homescreen mét koppelingen/verwijzingen.

SRF
Level 12
Topicstarter

@Alex bedankt voor het Antwoord.

Komt er in het homescreen mét koppelingen/verwijzingen, wel een Zender bij te staan?

0 Kudos
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Er vinden om de zoveel tijd verbeteringen/updates hieromtrent plaats, maar dergelijke zaken vragen durf ik op dit moment niet te beantwoorden @SRF !

0 Kudos