1
Vraag
2
Reacties
marijehoeve

Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ziggo GO: Beeld loopt vast bij zowel regulier TV kijken als Replay TV

In de afgelopen maanden stokken de beelden van een rechtstreekse uitzending of achteraf uitzending bekijken. Nu ook overdag. Andere streamingsdiensten (NPO-start of RTL XL) werken prima. Geen stagnatie in de uitzendingen. Ik heb Windows 10 PRO.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
marijehoeve
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

 Ik heb inmiddels de browser-geschiedenis verwijderd en een uitzending die ik aan het bekijken was, liep nu wel door, terwijl voor die verwijdering de uitzending regelmatig stokte en zelfs één keer stopte en de foutmelding "Niet beschikbaar  De video kan niet ......... nieuwste versie 1003" op het scherm verscheen.

Ik had net ergens in de community gelezen dat dat ook een oplossing zou kunnen zijn.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Welke browser gebruik je?

Met Edge heb ik geen problemen.

marijehoeve
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb Google Chrome.

marijehoeve
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

 Ik heb inmiddels de browser-geschiedenis verwijderd en een uitzending die ik aan het bekijken was, liep nu wel door, terwijl voor die verwijdering de uitzending regelmatig stokte en zelfs één keer stopte en de foutmelding "Niet beschikbaar  De video kan niet ......... nieuwste versie 1003" op het scherm verscheen.

Ik had net ergens in de community gelezen dat dat ook een oplossing zou kunnen zijn.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Chrome wil wel eens sputteren.

Met Edge lees en zie ik geen problemen met Ziggo Go TV.

marijehoeve
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ziggo Go loopt nu weer perfect, dus opschonen browser-geschiedenis helpt.

Phalanx

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Beste Marije, ik vrees dat dit maar heel tijdelijk werkt, het gaat hier waarschijnlijk om een probleem dat al lang speelt en door Ziggo niet wordt opgelost: de Ziggo Go stream schrijft enorme hoeveelheden data naar de harde schijf of SSD als je niet live kijkt, dat kan je zien zodra je taakbeheer opent en dan naar schijfactiviteit kijkt. Er zijn al aardig wat topics hier voorbij gekomen met storingen die daar op terug te leiden zijn. Wat mij opvalt is dat er niet of slechts zeer tijdelijk werkende suggesties worden gepost waarmee vervolgens het topic als 'Opgelost' wordt getagd. Ik vind dit kwaadaardig, want die stream is op dit moment echt niet in orde. Ik wijk uit pure noodzaak zoveel mogelijk uit naar de streams van NPO start, RTL XL en KIJK. Die lopen allemaal perfect op mijn pc. Ideaal voor Ziggo, want dat scheelt hen veel bandbreedte. Klanten die wel betalen, maar geen gebruik (kunnen) maken van de geadverteerde diensten. Zojuist Jinek verlaat zitten kijken en de stream is er alweer mee opgehouden.

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Bedankt voor jouw bericht, @Phalanx

We zijn op de hoogte van het verhoogde schijfverbruik bij gebruik van Ziggo GO. Hier lees je @Alex zijn reactie hierop.  We werken aan een verdere optimalisatie in toekomstige updates. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic