1
Vraag
2
Reacties
Gerard58

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo GO Apple Philips smart TV: Geen informatie beschikbaar

Hallo. Ik kan sinds kort geen programma’s meer terugkijken via de Ziggo Go app op mijn Philips smart tv. Krijg constant de melding ‘ geen informatie beschikbaar’. Op mijn ipad werkt het wel. Iemand een idee? Bedankt alvast!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes

@Gerard58  schreef:

En misschien domme vraag, maar hoe zie ik of er een update is?
postcode is 1722HX.


In de google play store 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Al gekeken of er een update beschikbaar is?

 

Welke Philips heb je? Op de goedkopere met het saphi besturingssysteem zal ziggo go niet meer werken.

Gerard58
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Een Philips 55inch Qled smart tv. App heeft tot eergisteren prima gewerkt, en op de Ipad nog steeds.

 

Gerard58
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

En misschien domme vraag, maar hoe zie ik of er een update is?
postcode is 1722HX.

Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes

@Gerard58  schreef:

En misschien domme vraag, maar hoe zie ik of er een update is?
postcode is 1722HX.


In de google play store 

Gerard58
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb de app verwijderd, en opnieuw geïnstalleerd in de Google play store, zoals aangegeven.

werkt nu weer gelukkig. Hartelijk dank!!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic