1
Vraag
2
Reacties
Mark Prinsen

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo GO App op Sharp Android TV toont grijze vakjes en melding 'geen zenders beschikbaar'.

We hebben 2 Sharp Android tv's waarop de Ziggo Go TV app het tot een week geleden goed deed. Nu hebben we als we de Ziggo app aanklikken alleen maar grijze vakjes bij "voor jou" en bij "nu op tv"de melding geen zenders beschikbaar. Soms hebben we wel dat we een zender kunnen selecteren maar zit er een zeer grote vertraging voor we beeld krijgen.

De app is al opnieuw geinstalleerd.

Heeft iemand tips?

 

1 Reactie 1
Meldingen
Aan Uit
Marco
Community Moderator
Community Moderator
  • 394Posts
  • 43Oplossingen
  • 210Likes

Goedemiddag @Mark Prinsen, welkom op de Ziggo Community! 🙂

Wat een toeval dat dezelfde televisies tegelijkertijd last krijgen van hetzelfde probleem. We zien geen hogere instroom qua meldingen. Heb je toevallig gezien dat de televisie zelf een update heeft gehad?

Je zou kunnen proberen om de televisie eens terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Het nadeel hiervan is wel dat je daarna alle apps weer moet installeren / inloggen.