We hebben 2 Sharp Android tv's waarop de Ziggo Go TV app het tot een week geleden goed deed. Nu hebben we als we de Ziggo app aanklikken alleen maar grijze vakjes bij "voor jou" en bij "nu op tv"de melding geen zenders beschikbaar. Soms hebben we wel dat we een zender kunnen selecteren maar zit er een zeer grote vertraging voor we beeld krijgen.
De app is al opnieuw geinstalleerd.
Heeft iemand tips?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Goedemiddag @Mark Prinsen, welkom op de Ziggo Community! 🙂
Wat een toeval dat dezelfde televisies tegelijkertijd last krijgen van hetzelfde probleem. We zien geen hogere instroom qua meldingen. Heb je toevallig gezien dat de televisie zelf een update heeft gehad?
Je zou kunnen proberen om de televisie eens terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Het nadeel hiervan is wel dat je daarna alle apps weer moet installeren / inloggen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.