De ziggo go app hapert constant op google tv. De WiFi verbinding is prima en alle andere apps op google tv doen het goed. De app is volgens de instellingen up to date...
Iemand enig idee?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Goedemiddag @Mikmazda, welkom op de Ziggo Community! 🙂
Het is natuurlijk een grote ergernis dat je beeld steeds stil blijft staan. Dit zou zonder problemen moeten werken. Heb je Google TV op je televisie, of gebruik je een Chromecast met Google TV?
Zou je ook je postcode en huisnummer in je profiel willen zetten? Alleen Ziggo medewerkers hebben inzage in deze informatie.
Ik gebruik een chromecast met Google tv...
Het begint nu echt irritant te worden!!
Hoi dit is wat ziggo mij antwoord
dus ik denk dat ze het wel weten maar dit soort topic’s zelf in leven houden op deze wijze
Goedenavond J.S
Vanwege beperkingen en afspraken met aanbieders zijn er combinaties van apparatuur, verbindingen en locaties waarbij Ziggo Go geen streams toelaat en deze foutmelding of een vergelijkbare tekst toont.
Het betreft onder andere streaming naar een chromecast met Google TV via een een VPN tunnel en Smart TV's met Ziggo Go.
Voor een oplossing adviseer ik je om de community van Ziggo te raadplegen.
www.community.ziggo.nl
Mijn excuses voor het ongemak en nog een fijn weekend verder toegewenst.
@Mikmazda en @stollegie ik haak graag even aan, want vond in onze mooie archieven dit topic. Is dat voor jullie relevant?
"chromecast met Google TV via een een VPN tunnel en Smart TV's met Ziggo Go"
Beide is bij mij niet het geval dus dat zal het niet zijn. De ziggo go app heeft het in het begin WEL goed gedaan op de Google tv...
@Mikmazda dankje voor de update. Maar opnieuw ben ik de archieven voor je ingedoken en vond nog meer. Wil je dan aub deze stappen eens proberen?
Hoi Jacob, ik waardeer je hulp maar het wordt mij een beetje te gek. Moet ik echt met andere tv's en kabels gaan rommelen? En moet ik anders diep in allerlei instellingen gaan duiken om het 1 "uit" te zetten en vervolgens het ander weer "aan" te zetten?? Ik ben bang dat ik misschien het verkeerde "uit" zet en dat ik niks meer heb!!
Feit blijft dat het eerst goed was en daarna ineens waardeloos terwijl ik niks veranderd heb qua instellingen. Ik ben een leek maar zou het niet gewoon in de software van de ziggo go app kunnen zitten?
In de chromecast de cache leeg maken wil wel eens helpen.
https://support.google.com/chromecast/answer/11276506?hl=nl
Ik weet zeker dat het daar in zit
ik krijg zelf steeds het antwoord dat ik het via kabel moet proberen.
niemand snapt bij ziggo blijkbaar dat wanneer je op vakantie gaat niet je huis meeneemt maar enkel je mobiele telefoon en of tablet met een smart tv of Chrome cast en dan dus op je telefoon de hotspot aan zet ( eigen wifi creëert) voor je tablet of tv en dan gaat het niet goed,
maar dat gaan ze niet erkennen,
wel zeggen ze dat ze bepaalde afspraken hebben omtrent google tv etc.
een miljoenen omzet draaien ze, laten ze daar dan wat van besteden zodat ze het voormenselijk krijgen dat waar je ook bent tv kunt kijken met ziggo go
je betaald immers genoeg per maand voor die internet en tv van ziggo
Even een update: gisteravond laat was er een update beschikbaar van de Google tv Chromecast en het probleem is als sneeuw voor de zon verdwenen! Ik weet niet of het probleem daar dus in zat maar ik ben weer een blij ei.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.