1
Vraag
2
Reacties
Mikmazda

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ziggo GO App hapert op Google TV. Oplossing?

De ziggo go app hapert constant op google tv. De WiFi verbinding is prima en alle andere apps op google tv doen het goed. De app is volgens de instellingen up to date...

Iemand enig idee? 

12 Reacties 12
Meldingen
Aan Uit
Marco
Community Moderator
Community Moderator
  • 211Posts
  • 29Oplossingen
  • 134Likes

Goedemiddag @Mikmazda, welkom op de Ziggo Community! 🙂

Het is natuurlijk een grote ergernis dat je beeld steeds stil blijft staan. Dit zou zonder problemen moeten werken. Heb je Google TV op je televisie, of gebruik je een Chromecast met Google TV?

Zou je ook je postcode en huisnummer in je profiel willen zetten? Alleen Ziggo medewerkers hebben inzage in deze informatie.

Mikmazda
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik gebruik een chromecast met Google tv... 

Mikmazda
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

1000014627.jpg

Mikmazda
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Het begint nu echt irritant te worden!! 

stollegie

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi dit is wat ziggo mij antwoord

dus ik denk dat ze het wel weten maar dit soort topic’s zelf in leven houden op deze wijze 

Goedenavond J.S 

Vanwege beperkingen en afspraken met aanbieders zijn er combinaties van apparatuur, verbindingen en locaties waarbij Ziggo Go geen streams toelaat en deze foutmelding of een vergelijkbare tekst toont.
Het betreft onder andere streaming naar een chromecast met Google TV via een een VPN tunnel en Smart TV's met Ziggo Go.
Voor een oplossing adviseer ik je om de community van Ziggo te raadplegen.
www.community.ziggo.nl

Mijn excuses voor het ongemak en nog een fijn weekend verder toegewenst.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4625Posts
  • 387Oplossingen
  • 1890Likes

@Mikmazda en @stollegie ik haak graag even aan, want vond in onze mooie archieven dit topic. Is dat voor jullie relevant?

Mikmazda
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

"chromecast met Google TV via een een VPN tunnel en Smart TV's met Ziggo Go"

Beide is bij mij niet het geval dus dat zal het niet zijn. De ziggo go app heeft het in het begin WEL goed gedaan op de Google tv... 

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4625Posts
  • 387Oplossingen
  • 1890Likes

@Mikmazda dankje voor de update. Maar opnieuw ben ik de archieven voor je ingedoken en vond nog meer. Wil je dan aub deze stappen eens proberen? 

Mikmazda
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoi Jacob, ik waardeer je hulp maar het wordt mij een beetje te gek. Moet ik echt met andere tv's en kabels gaan rommelen? En moet ik anders diep in allerlei instellingen gaan duiken om het 1 "uit" te zetten en vervolgens het ander weer "aan" te zetten?? Ik ben bang dat ik misschien het verkeerde "uit" zet en dat ik niks meer heb!!

Feit blijft dat het eerst goed was en daarna ineens waardeloos terwijl ik niks veranderd heb qua instellingen. Ik ben een leek maar zou het niet gewoon in de software van de ziggo go app kunnen zitten? 

Havanna

Level 17
  • 3405Posts
  • 124Oplossingen
  • 320Likes

In de chromecast de cache leeg maken wil wel eens helpen.

https://support.google.com/chromecast/answer/11276506?hl=nl

stollegie

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik weet zeker dat het daar in zit 

ik krijg zelf steeds het antwoord dat ik het via kabel moet proberen.

niemand snapt bij ziggo blijkbaar dat wanneer je op vakantie gaat niet je huis meeneemt maar enkel je mobiele telefoon en of tablet met een smart tv of Chrome cast en dan dus op je telefoon de hotspot aan zet ( eigen wifi creëert) voor je tablet of tv en dan gaat het niet goed, 

maar dat gaan ze niet erkennen,

wel zeggen ze dat ze bepaalde afspraken hebben omtrent google tv etc.

een miljoenen omzet draaien ze, laten ze daar dan wat van besteden zodat ze het voormenselijk krijgen dat waar je ook bent tv  kunt kijken met ziggo go 

je betaald immers genoeg per maand voor die internet en tv van ziggo 

Mikmazda
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Even een update: gisteravond laat was er een update beschikbaar van de Google tv Chromecast en het probleem is als sneeuw voor de zon verdwenen! Ik weet niet of het probleem daar dus in zat maar ik ben weer een blij ei.