Mijntjepieters

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo GO App - geen ondertiteling bij new nurses en Halycon

Gisterenochtend, woensdag 16 november kon ik de ondertitels nog lezen. Sinds gister middag kan ik zowel voor de serie the new nurses als voor Halycon geen ondertitels meer selecteren.

the new nurses is in het Deens, dus dat kan ik dan niet meer volgen. In het overzicht lijken we wel ondertitels beschikbaar te zijn, maar het veld waarmee je ze rechtsboven in het beeld zou moeten kunnen aanzetten is verdwenen. 

kunnen jullie ze weer terugzetten svp? Dan kan ik de serie afkijken…

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Mijntjepieters, welkom hier.

We hebben meerdere signalen ontvangen dat bij diverse films en series via iOS de ondertiteling niet beschikbaar is. Via de Mediabox is de ondertiteling wel beschikbaar. Het probleem is in onderzoek. Ik raad je aan om dit topic even in de gaten te houden. Zodra er een update is zal deze daar worden gedeeld.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Mijntjepieters, welkom hier.

We hebben meerdere signalen ontvangen dat bij diverse films en series via iOS de ondertiteling niet beschikbaar is. Via de Mediabox is de ondertiteling wel beschikbaar. Het probleem is in onderzoek. Ik raad je aan om dit topic even in de gaten te houden. Zodra er een update is zal deze daar worden gedeeld.

Uitgelicht topic