Beste kenners!
Ik heb een Apple TV waarbij de ziggo go app geïnstalleerd staat. Sinds een week moet ik bij elke sessie opnieuw inloggen. Iemand een idee hoe dit op te lossen?
bedankt
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dag @mgoudapp
Welke generatie Apple TV heeft u; die met de metaalkleurige afstandsbediening of de zwarte? Misschien heeft u het al eens gedaan, maar voor de zekerheid vraag ik het tóch: heeft u de Ziggo Go TV app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dag @mgoudapp
Welke generatie Apple TV heeft u; die met de metaalkleurige afstandsbediening of de zwarte? Misschien heeft u het al eens gedaan, maar voor de zekerheid vraag ik het tóch: heeft u de Ziggo Go TV app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?
Bedankt Wim! De app eraf gehaald en opnieuw geïnstalleerd is de oplossing 👍
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.