Helaas is dat hier niet het geval. Nog steeds geen mogelijkheid om tv te kijken. De app crasht direct bij het openen van een live stream. Heb ondertussen ook oude versies van de app geprobeerd maar ook dat werkt niet. Op andere fora lees ik trouwens dat de fout ook op andere apparaten voorkomt, dus niet slechts op Huawei. Alle oplossingen die vooralsnog door Ziggo zijn aangereikt en ik zelf heb geprobeerd, werken niet. Een opsomming hiervan zijn: play store updaten, play services cache legen en updaten, opnieuw installeren app, oude versie app installeren, cache play store legen, toestel terug naar factory settings, schakelen tussen verschillende Wi-Fi netwerken (ziggo, 2.4 en 5ghz), 4G, app cache en settings verwijderen en opnieuw instellen. In mijn Android catlog kom ik verder ook geen error meldingen tegen.
Hoop dat Ziggo snel met een fix komt. Want dit ligt echt niet aan onze toestellen! Op mijn Huawei mate 8 heeft hij altijd vlekkeloos gedraaid maar van de en op andere dag niet meer. Keep us posted.