Vraag
Reacties
Oplossing
echotango
Level 1

Ziggo App voor IOS 10.3.3

Hallo,

Mijn twee dochters hebben allebei een iPad 4. 
De iPad 4 wordt niet meer ondersteund door Apple, de IOS-versie is bij beiden 10.3.3. 

Op de ene iPad staat de Ziggo Go-app (versie 2.3.46) en die werkt prima. 
Op de andere iPad probeer ik eveneens de Ziggo Go-app te installeren, maar de Appstore geeft aan dat dit alleen kan met IOS11 of hoger. 

Normaal krijg je in dat geval de optie om de laatst werkende app-versie te downloaden maar deze optie bieden jullie helaas niet aan. 

Hoe krijg ik de Ziggo Go (versie 2.3.46) app op deze iPad?

Ik hoor het graag!

Met vriendelijke groet,

echotango

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

is niet mogelijk het zou best kunnen dat over een tijdje de Ziggo Go-app (versie 2.3.46) op die andere ipad ook niet meer werkende ipads zijn te oud

wat je zou kunnen proberen is via itunes de ziggo go app te backup en op de andere ipad terug te zetten of via ziggogo.tv 

Bekijk in context

0 Kudos
3 Reacties 3
anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

is niet mogelijk het zou best kunnen dat over een tijdje de Ziggo Go-app (versie 2.3.46) op die andere ipad ook niet meer werkende ipads zijn te oud

wat je zou kunnen proberen is via itunes de ziggo go app te backup en op de andere ipad terug te zetten of via ziggogo.tv 

0 Kudos
echotango
Level 1
Topicstarter

Hartelijk dank, het is gelukt. 

Een reservekopie gemaakt van de iPad waar de Ziggo app opstaat en die vervolgens teruggezet op de andere iPad. 

Iedereen (voorlopig) blij. ?

anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.
echotango wrote:

Hartelijk dank, het is gelukt. 

Een reservekopie gemaakt van de iPad waar de Ziggo app opstaat en die vervolgens teruggezet op de andere iPad. 

Iedereen (voorlopig) blij. ?

voorlopig is dat idd de oplossing

houd er wel rekening mee dat ooit die versie niet mee zou werken hoelang die nog blijft werken is moeilijk te zeggen misschien dat een moderator weet hoe lang de oude versie nog gebruikt kan woorden