Hallo,
Mijn twee dochters hebben allebei een iPad 4.
De iPad 4 wordt niet meer ondersteund door Apple, de IOS-versie is bij beiden 10.3.3.
Op de ene iPad staat de Ziggo Go-app (versie 2.3.46) en die werkt prima.
Op de andere iPad probeer ik eveneens de Ziggo Go-app te installeren, maar de Appstore geeft aan dat dit alleen kan met IOS11 of hoger.
Normaal krijg je in dat geval de optie om de laatst werkende app-versie te downloaden maar deze optie bieden jullie helaas niet aan.
Hoe krijg ik de Ziggo Go (versie 2.3.46) app op deze iPad?
Ik hoor het graag!
Met vriendelijke groet,
echotango
Opgelost! Ga naar oplossing.
is niet mogelijk het zou best kunnen dat over een tijdje de Ziggo Go-app (versie 2.3.46) op die andere ipad ook niet meer werkende ipads zijn te oud
wat je zou kunnen proberen is via itunes de ziggo go app te backup en op de andere ipad terug te zetten of via ziggogo.tv
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
is niet mogelijk het zou best kunnen dat over een tijdje de Ziggo Go-app (versie 2.3.46) op die andere ipad ook niet meer werkende ipads zijn te oud
wat je zou kunnen proberen is via itunes de ziggo go app te backup en op de andere ipad terug te zetten of via ziggogo.tv
Hartelijk dank, het is gelukt.
Een reservekopie gemaakt van de iPad waar de Ziggo app opstaat en die vervolgens teruggezet op de andere iPad.
Iedereen (voorlopig) blij. ?
echotango wrote:
Hartelijk dank, het is gelukt.
Een reservekopie gemaakt van de iPad waar de Ziggo app opstaat en die vervolgens teruggezet op de andere iPad.
Iedereen (voorlopig) blij. ?
voorlopig is dat idd de oplossing
houd er wel rekening mee dat ooit die versie niet mee zou werken hoelang die nog blijft werken is moeilijk te zeggen misschien dat een moderator weet hoe lang de oude versie nog gebruikt kan woorden
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.