janeising
Ontdekker
  • 6Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggio go werkt niet meer

Ik heb bewust een oudere versie vd app 2.3.44 ( suggestie via dit forum) op mijn Android tablet met versie 7.1.1 staan omdat een update naar laatste versie ik constant de fout melding kreeg dat de video niet kon worden afgespeeld -2032-. Nu gaat de oude versie  ook nog stoppen, in ieder geval wordt hij niet meer ondersteund, ik heb de nieuwe opnieuw geprobeerd, maar die werkt nog steeds niet.( is al meerdere maanden zo). Welke oplossing behalve tablet weggooien en Apple kopen, of weggaan bij Ziggo is er nog meer? Als iemand van de ontwerpers ook mee kijkt en een duidelijk antwoord geeft ben ik blij. Bvd

3 Reacties 3
djfritzen
Liefhebber
  • 23Reacties
  • 0Oplossingen
  • 18Likes

Vergeet het maar. Je denkt toch niet dat een developer hier actief iets mee 'mag' doen? Hij kan het waarschijnlijk wel maar ho, Ziggo hè. Gebruikersproblemen zijn onbelangrijk en al helemaal als je met stokoude, maar nog uitstekend werkende, apparatuur komt aankakken.
Bij Talpa, KIJKtv, ondersteunen ze wel oudere besturingssystemen. Maar ja, beperkte keuze in programma's.

Ziggo is druk bezig met het ingooien van zijn eigen ruiten.

Mariska Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 3764Reacties
  • 349Oplossingen
  • 686Likes

Hey @janeising

Ik kan mij voorstellen dat je hier opnieuw een bericht plaatst nu het ook niet meer lukt met de oudere versie. Ik heb het voor je uitgezocht en ik zie dat het issue helaas nog niet is verholpen met de Samsung Galaxy, dit ligt zeker onder onze aandacht. Je kunt in de tussentijd het allerbeste Ziggo Go via de browser gebruiken. Sorry voor het ongemak wat je hiervan hebt. 

janeising
topicstarter
Ontdekker
  • 6Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedemiddag. Met deze opmerking kan ik niks. Ziggo maakt niet waar, waar ze mee adverteren.Nalatigheid, in gebreke blijven, noem het hoe je wilt. Als consument betaal ik voor diensten die 100% werken en geen 95%. Er zijn al meerdere die hierover klagen dus het wordt tijd dat jullie actie ondernemen. Een tussenoplossing is het blijven ondersteunen van oudere versies van de Go app. Schuif het niet af op een ander maar neem je verantwoordelijkheid. Een reactie die lijkt op eerdere mag je wat mij betreft achterwege laten.

Uitgelicht topic