Ik ben juist klant geworden bij Ziggo omdat ik positieve verhalen hoorde over Ziggo Go en het zenderaanbod bij dit abonnement. Nu ik dus maar 3 gratis zenders kan zien baal ik enorm.
Zie dat dit een bekend probleem is en dat het bij verschillende mensen is opgelost maar bij mij dus nog niet.
Heb contact gehad met de klantenservice van ziggo maar die kunnen mij niet helpen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Die klantenservice heb je inderdaad niet veel aan nee
ze sturen je van kastje naar de muur
Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.
Hi @maikelvl,
Denk je zonder problemen de Ziggo Go App te kunnen gebruiken, krijg je dit. Er jammer, sorry daarvoor. Hier staat inderdaad een ticket voor open. Ik heb onder je persoonlijke informatie een template geplaatst met een aantal vragen. Zou je die willen invullen, en laten weten wanneer je dat gedaan hebt? Dan zet ik dit meteen voor je door.
Hi @Roland ,
Ik heb het template ingevuld. Na hoeveel tijd kan ik verwachten dat dit probleem is verholpen en de andere zenders beschikbaar zijn?
Alvast bedankt voor de hulp!
Hi @maikelvl,
Dat is lastig te zeggen aangezien ze eerst moeten kijken waar het probleem door veroorzaakt wordt. Maar we houden je zeker op de hoogte mochten er updates zijn.
Hi @Roland
Het probleem is nog niet opgelost, Is er al meer duidelijkheid over wanneer ik een oplossing kan verwachten?
Alvast bedankt!
Hi @maikelvl,
Het is lastig te zeggen wanneer dit is opgelost aangezien je dat nooit van te voren kunt zeggen. Maar we werken aan een oplossing.
@Roland @maikelvl @stollegie We werken aan een oplossing hoor ik inmiddels al 2 maanden, nadat iemand van Ziggo, zonder dat ik dat gevraagd had, mijn abonnement op Kabel TV heeft gezet en ik alle tig opnames en tig geplande opnames kwijt was en ze maar weer moet zien te vinden en de koppeling met de Ziggo Go app nog steeds niet gemaakt is, waardoor ik geen 2e scherm kan gebruiken in en buitenshuis om opnames te bekijken.
De zin "we werken aan een oplossing" geeft geen enkele richting wanneer die oplossing er werkelijk aankomt en er lijkt geen enkele prioriteit aan gegeven te worden.
Met alle respect, zelf ben ik ook sinds een week of wat klant van Ziggo voor heen klant bij Vodafone Thuis/T-Mobile en later Odido, voor de overstap een tijdje gebruik gemaakt van Ziggo Free, en na activering abonnement probleemloos Ziggo Go op diverse apparaten gezet zoals iPad of laptop als mede 2 Google TV Cromecast .
Bij het abonnement kreeg ik ook Disney+ alsmede Sky Showtime ook deze waren in een paar minuten geinstalleerd, ook in mijn Odido tijd en daarvoor viel me op dat ook daar allerlei klanten waren met klachten over van alles en nog wat, vaak is goed lezen en instructies opvolgen al een eerste stap.
@bemuze1 "vaak is goed lezen en instructies opvolgen al een eerste stap"
Helemaal mee eens.
In bovenstaande en vergelijkbare gevallen is het een kleine groep klanten waar het in de technische achtergrond mis gaat met de koppeling tussen Mijn Ziggo en de Ziggo Go app / TV na bepaalde acties met het abonnement in de Ziggo abonnement systemen.
Dit is door Ziggo als zodanig een aantal malen als oorzaak gecommuniceerd en men zoekt voor deze groep klanten al maanden naar een oplossing.
De engineers van Liberty Global die deze systemen beheren, koppelen met regelmaat terug aan de Ziggo moderators dat de oorzaak gevonden is en men binnen afzienbare tijd een oplossing kan verwachten, maar dit is al een aantal weken achter elkaar herhaald en lijkt de -binnen afzienbare tijd-, zonder verdere communicatie, omgezet te zijn in -op langere termijn-.
Goedemiddag @maikelvl en bedankt voor je enorme geduld tot nu toe, we stellen het echt op de proef helaas!
We hebben sinds vandaag intern een aanpassing van werkwijze opgezet om dit probleem op te lossen. Ik heb je net aangemeld om daarin meegenomen te worden. Het idee erachter is dat, het handmatig per klant, het met 7 dagen opgelost moet zijn.
Het is een beetje een proef, daarom stel ik voor dat we met 8 dagen bij je terugkomen om te horen of de vlag uit mag! Hopelijk ben je hiermee wat meer op de hoogte, we zitten er echt achteraan want we zien goed in dat het simpelweg te lang duurt!
Hoi @maikelvl op dit moment zijn de problemen nog niet helemaal opgelost, bij sommige mensen speelt dit nog. Wat is op dit moment de status bij jou?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.