1
Vraag
2
Reageer en help mee
Norbert32

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Zendervolgorde Ziggo GO

Zender volgorde wijzigen  het staat nu door mekaar  

is al een hele poos dat het zo staat, op de next box is er geen probleem mee 

 

28 Reacties 28
Sinergie

Level 3
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

@Alex Ziggo dit probleem ervaar ik al sinds maart vorig jaar. Verschijnt er bij jou bij geen enkele zender die getoond wordt bij meest bekeken deze pop-up? Of heb je het maar bij 1 zender geprobeerd?

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Ik heb diverse zenders geprobeerd. Zowel nu de 3 meest bekeken als in een eerder stadium. Ook de algemene meest bekeken zenders starten bij mij zonder problemen.

Daarom is het vermoeden dat er sowieso al iets niet goed staat bij het account/de volgorde en dit daaraan bijdraagt.

Sinergie

Level 3
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Alex Ziggo wrote:

Ik heb diverse zenders geprobeerd. Zowel nu de 3 meest bekeken als in een eerder stadium. Ook de algemene meest bekeken zenders starten bij mij zonder problemen.

Daarom is het vermoeden dat er sowieso al iets niet goed staat bij het account/de volgorde en dit daaraan bijdraagt.

Ik vraag me af of je wel op de juiste plek kijkt. Het gaat specifiek om "momenteel het meest bekeken" op de Home pagina. Hier worden bij mij 17 zenders weergegeven (je kan namelijk scrollen naar rechts). Zodra ik naar TV & Replay ga zijn de eerste 17 zenders in die lijst: BBC 1, NPO 1, Ziggo Sport, Eurosport, NPO 3, Tommy TV, Revolt, Veronica, Spike, RTV Noord, Omroep Fryslan, RTV Oost, Omroep Flevoland, Omroep Brabant, Omroep Limburg, RTL 4 en NPO 2 (of je nu als sortering zendervolgorde of meest bekeken kiest in beide gevallen worden eerst deze 17 zenders getoond). Onder NPO 2 staan vervolgens RTL 5, SBS 6, RTL 7, Net 5, RTL 8, etc, dat is volgens mij wel conform de standaard volgorde.

Als ik dan bij "momenteel het meest bekeken" een zender selecteer die niet onderdeel is van deze 17 zenders, bijvoorbeeld CNN dan verschijnt vervolgens de pop-up en zodra je dan "Zet aan" kiest dan wordt CNN boven NPO 2 gezet en is de lijst gegroeid naar 18 zenders. Als je dit herhaalt met Discovery dan wordt ook die weer boven NPO 2 in de lijst gezet en heb je nu dus feitelijk een favoriete lijst van 19 zenders waar je niks aan kan veranderen (op uitbreiden na). Frappant is trouwens dat het aantal zenders dat getoond wordt bij "momenteel het meest bekeken" meegroeit en hier nu dus ook 19 zenders getoond worden. Deze 19 komen logischerwijs niet overeen met de 19 die nu in een onaanpasbare favoriete lijst staan.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Ik snap zeker wat je bedoelt   En uiteraard snap ik dat je door de meest bekeken zenders kunt scrollen. Maar

of je nu als sortering zendervolgorde of meest bekeken kiest in beide gevallen worden eerst deze 17 zenders getoond

Hier gaat het al mis toch? Er gaat iets fout waardoor je sowieso deze meest bekeken zenders krijgt te zien, ook al kies je voor ‘standaardvolgorde’. 

Sinergie

Level 3
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Alex Ziggo wrote:

Ik snap zeker wat je bedoelt   En uiteraard snap ik dat je door de meest bekeken zenders kunt scrollen. Maar

of je nu als sortering zendervolgorde of meest bekeken kiest in beide gevallen worden eerst deze 17 zenders getoond

Hier gaat het al mis toch? Er gaat iets fout waardoor je sowieso deze meest bekeken zenders krijgt te zien, ook al kies je voor ‘standaardvolgorde’. 

Er gaat hier niets mis, zendervolgorde is niet hetzelfde als standaardvolgorde. Zendervolgorde is de volgorde waarin de "favorieten" zijn geschikt. Bij meest bekeken worden ook eerst je favorieten getoond.

JJ10

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Deze ga ik even volgen. Ook ik heb dit probleem en zou graag weer de standaard volgorde willen hebben.

Norbert32
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Het probleem is opgelost zie screenschot zowel via ziggo.tv en via de  ziggo app tablet en telefoon, juiste volgorde van de zenders door.

Kastermaster

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Norbert32 wrote:

Het probleem is opgelost zie screenschot zowel via ziggo.tv en via de  ziggo app tablet en telefoon, juiste volgorde van de zenders door.

 

Ik heb het hier ook gemerkt. Gisteren sprongen de zenders ineens in de goede volgorde. Fijn dat het na meer dan een jaar eindelijk opgelost is.

JV1976

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Het lijkt nu opgelost, volgorde klopt nu, bij mij in elk geval!

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic