1
Vraag
2
Reacties
Christine85

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Zenders wel op tv maar niet in ziggo go

Ik heb sinds een week een ci-module. Sinds dit weekend zie ik wel nog alle zenders bij mijn pakket op de tv, zoals bbc first en 24kitchdn, maar in de ziggo go app zijn deze zenders verdwenen. Hoe kan ik dit oplossen? De mogelijkheid om zenders opnieuw op te halen komt niet als ik inlog op mijnziggo.nl. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemorgen @Christine85, wat vreemd dat er een aantal kanalen zijn die niet meer werken. Ik heb even snel in het systeem gekeken en kwam erachter dat jouw nieuwe module nog niet actief stond. Hierdoor miste je de toegang tot de digitale kanalen. Wil je het over 24 uur nog eens proberen? Ik ga er vanuit dat het dan wel werkt! 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Op welk apparaat in de ziggo go app zijn deze zenders verdwenen?

Of ook in een browser op TV Kijken (ziggogo.tv) ?

Ophalen in Mijn Ziggo kan alleen bij mediaboxen en smartcards.

 

Christine85
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Zowel in de ziggo app op mijn tablet als op de ziggo go op mijn tv.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Het lijkt erop dat in de achtergrond het één en ander niet juist gekoppeld is.

 

Een Ziggo moderator kan mogelijk zien waar het misgaat.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Zijn BBC First en 24 Kitchen de enige twee die zijn verdwenen? Had u eerder een andere mediabox?

Staan deze wel aangevinkt bij de favoriete kanalen te vinden bij de instellingen.

Gezien u deze op meerdere plekken mist zal dit een goede plek zijn om even te kijken.

Met Ziggo go op de tv bedoeld u de Ziggo go TV app op een Sony of Philips android TV?

Screenshot_20220130-112939_Ziggo GO.jpg

Christine85
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank, dan zal ik dat even afwachten. 

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemorgen @Christine85, wat vreemd dat er een aantal kanalen zijn die niet meer werken. Ik heb even snel in het systeem gekeken en kwam erachter dat jouw nieuwe module nog niet actief stond. Hierdoor miste je de toegang tot de digitale kanalen. Wil je het over 24 uur nog eens proberen? Ik ga er vanuit dat het dan wel werkt! 

Christine85
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank Lotte, het lijkt er op dat het is opgelost. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic