Mim67

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zenders waar ik vandaag ineens een abonnement op moet hebben. O.a 24 kitchen en sbs 9 .

Ik kan opeens sinds vanmiddag  o.a. 24 kitchen en sbs9 niet meer zien op mijn ziggo to go app.

Moet hier ineens een abonnement op hebben. Hoe kan dit zomaar ineens.

overweeg om ziggo op te zeggen.

6 Reacties 6
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Welk TV abonnement heb je precies?

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Mim67, welkom op de Ziggo Community!

 

Het is gek dat je plotseling tegen deze foutmelding aanloopt. Je neemt op dit moment een Kabel TV-abonnement bij ons af, waar deze kanalen niet onder vallen. Echter, het is natuurlijk gek dat je altijd hebt kunnen kijken. Er lijkt recent iets mis te zijn gegaan bij enkele specifieke abonnementen. We zijn op dit moment aan het onderzoeken of je hier recht op hebt en zo ja, omdat uiteraard te herstellen. Zodra ik meer informatie heb, laat ik het weten!

Mim67
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zou toch raar zijn dat ik dit al jarenlang kijk en ineens extra voor moeten betalen 

Pineapple

Level 16
  • 1712Posts
  • 179Oplossingen
  • 681Likes

Nee hoor, dat is niet raar. Deze zenders vallen hoe dan ook niet onder het Kabel TV abonnement. Je hebt dus geluk gehad door er wel naar te kunnen kijken. Andere klanten betalen namelijk wel voor het abonnement waar deze zenders onderdeel van zijn. Ben benieuwd naar het vervolg hiervan. 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Zou toch raar zijn dat ik dit al jarenlang kijk en ineens extra voor moeten betalen 

Ja en nee: Je hebt op dit moment zoals gezegd alleen Kabel TV, die geeft normaliter geen recht op de genoemde zenders. Echter, er heeft iets bij je actief gestaan wat er voor zorgde dat je deze zenders wel kon ontvangen. Er zijn nu twee scenario's mogelijk:

 

1. Dit is recent ten onrechte komen te vervallen en moeten we oplossen

2. Dit heeft ten onrechte altijd actief bij je gestaan, dan geldt het bericht van @Pineapple dat je geluk hebt gehad

 

Zoals gezegd houd ik je op de hoogte!

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Mim67,

 

Allereerst sorry voor de radiostilte. Dit probleem heeft intern een lange weg afgelegd, maar de conclusie is nog niet helemaal duidelijk. Ik weet daardoor nog niet helemaal zeker of er alsnog aanpassingen zijn gedaan of dat alle meldingen nu individueel worden bekeken, zoals het nu lijkt dat laatste. Hoe staat het bij jou ervoor?

Uitgelicht topic