Beste Dave,
Allereerst dank voor je reactie.
Ik kan de Ziggo Go TV app wel openen op mijn Apple TV en ik zie dan de zenders op het hoofdmenu (meest bekeken etc.) maar zodra ik op een zender klik krijg ik de foutmelding. Het bijzondere aan de foutmelding vind ik dat er staat "AirPlay is niet toegestaan" terwijl ik op dat moment helemaal geen gebruik van AirPlay maak. Mijn AppleTV is verbonden met een HDMI kabel aan mijn TV. De ZiggoTV app vanaf mijn iPhone/iPad (via AirPlay) streamen naar mijn AppleTV werkt namelijk wel.
Omdat mijn Ziggo router in bridge mode staat ontkom ik niet aan een verbinding (bedraad of draadloos) met mijn Airport Extreme. Wanneer ik een Wifi verbinding heb met mijn Apple TV krijg ik dezelfde foutmelding (“Onze excuses; AirPlay..etc.”).
Wat bedoel je met “Heb je wel een abonnement bij Ziggo voor de Apple TV?
Ik heb een internet en TV pakket (internet start en kabel TV) bij Ziggo. Zou het kunnen zijn dat dit niet werkt met een kabel TV abonnement? Dat upgraden naar TV-start de oplossing biedt? In het verleden heeft het namelijk wel altijd gewerkt met mijn internet start + kabel TV abonnement.
Sinds mijn modem in bridge mode staat lukt het mij niet meer om in te loggen. Ik heb het geprobeerd toen ik met wifi verboden was met mijn Airport Extreme, bekabeld met mijn Airport Extreme en bekabeld met mijn Ziggo Cisco router. Zowel met http://192.168.100.1/ als http://192.168.178.1. Bij alle combinaties krijg ik de foutmelding: “Deze site is niet beschikbaar”.
Tevens heb ik een schema van de opstelling en een aantal foto’s toegevoegd.