Had een tijdelijk abonnement en die zenders als favoriet onder mijn profiel toegevoegd. Nu abonnement verlopen en wil ik die zenders uit de favorieten lijst verwijderen (zonder deze opnieuw volledig in te stellen). Ik kan echter dit niet meer uitschakelen. "Vinkje"" is weg en krijg alleen te zien "Geen abonnement op". Hoe kan ik deze nu uit de favorietenlijst halen?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
> > Profielen > Beheer je favoriete zenders
Daar is juist waar ik het probeer te doen en daar loop ik dus vast.
Misschien handig om te vermelden waar je vastloopt.
Ben je in het profiel wat je wil aanpassen ?
Probeer het eens via je mediabox.
Die lijst wil je natuurlijk op orde hebben! Is het gelukt inmiddels, @rwesten?
Maar zie je die zenders in TV en Replay, bij mij staan er ook een paar in die lijst maar ze komen daar niet boven, staan er bij mij tussen omdat Ziggo die af en toe vrij geeft en ik ze dan wel kan zien.
Wil je ze daar kwijt zal je de hele lijst opnieuw moeten maken vrees ik, los kan je ze niet verwijderen, tenminste heb het niet gevonden.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.