Ik kan de Ziggo Sport Totaal kanalen via de CI module in mijn TV boven kijken. Ook in de Ziggo Sport Totaal app kan ik deze zenders zien. Maar via de Ziggo Go app op IPad en iPhone zie ik ze niet. Ook via de Ziggo Go TV app zie ik de Ziggo Sport kanalen niet. De Smart Card staat niet onder producten in Mijn Ziggo, terwijl dat wel zo zou moeten zijn volgens Ziggo. Hoe krijg ik wel de Ziggo Sport Totaal kanalen op de Ziggo Go (tv) app? Ongelofelijk, maar Ziggo heeft geen antwoord en verwijst mij naar de community….
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemorgen @TennisKing75
Wij zien inmiddels het Ziggo Sport Totaal pakket actief staan onder je TV producten. Hoe zit dat bij jou?
Heb je inmiddels toegang tot de kanalen?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Heb je niet per ongelijk een profiel zonder de sport kanalen geselecteerd?
Nee, en op de iPhone app zie ik sowieso geen profiel mogelijkheid. Ook daar geen Ziggo Sport Totaal zenders.
Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.
Goedemiddag @TennisKing75, welkom op de Ziggo Community! 🙂
Omdat je Ziggo Sport wel via de CI+ module kunt kijken, zou je zeggen dat dit goed in je abonnement staat. Ik kijk graag met je mee naar een oplossing. Zou je de postcode en je huisnummer in je profiel willen plaatsen? Alleen medewerkers van Ziggo hebben inzage in deze informatie.
Done
Met 'done' bedoel ik postcode en huisnummer zijn toegevoegd.
Dank je wel @TennisKing75. Ik zie Ziggo Sport Totaal niet in je abonnement staan. Ik zie ook geen CI+ module of smartcard. Waarschijnlijk is de smartcard gekoppeld aan een ander abonnement. (die wel Ziggo Sport Totaal heeft)
Dank je voor de informatie @TennisKing75. Ik heb de post verwijderd omdat er klantgegevens in het screenshot stonden. 😉
Ik zie inderdaad de order staan voor het bestellen van de CI+ module en de 12 maanden Ziggo Sport Totaal. Deze order is nog niet door alle achterliggende systemen. Ik ga dit intern doorzetten. We komen hier later op terug.
Inmiddels heb ik Ziggo telefonisch gesproken en heeft de medewerker heeft de order handmatig doorgezet. Binnen 24 uur zou het opgelost moeten zijn. Echter dit heb ik de afgelopen dagen vaker gehoord, dus heb ik helaas weinig vertrouwen.
Goedemorgen @TennisKing75
Wij zien inmiddels het Ziggo Sport Totaal pakket actief staan onder je TV producten. Hoe zit dat bij jou?
Heb je inmiddels toegang tot de kanalen?
Ja, bedankt
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.