1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
TennisKing75

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zenders Ziggo Sport Totaal niet zichtbaar via Ziggo GO

Ik kan de Ziggo Sport Totaal kanalen via de CI module in mijn TV boven kijken. Ook in de Ziggo Sport Totaal app kan ik deze zenders zien. Maar via de Ziggo Go app op IPad en iPhone zie ik ze niet. Ook via de Ziggo Go TV app zie ik de Ziggo Sport kanalen niet. De Smart Card staat niet onder producten in Mijn Ziggo, terwijl dat wel zo zou moeten zijn volgens Ziggo. Hoe krijg ik wel de Ziggo Sport Totaal kanalen op de Ziggo Go (tv) app? Ongelofelijk, maar Ziggo heeft geen antwoord en verwijst mij naar de community….

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 6234Posts
  • 736Oplossingen
  • 2675Likes

Goedemorgen @TennisKing75 

Wij zien inmiddels het Ziggo Sport Totaal pakket actief staan onder je TV producten. Hoe zit dat bij jou?
Heb je inmiddels toegang tot de kanalen?

Bekijk in context

11 Reacties 11
Meldingen
Aan Uit
Steefb

Level 20
  • 17060Posts
  • 3109Oplossingen
  • 8151Likes

Heb je niet per ongelijk een profiel zonder de sport kanalen geselecteerd?

Steefb_0-1730208465071.png

TennisKing75
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nee, en op de iPhone app zie ik sowieso geen profiel mogelijkheid. Ook daar geen Ziggo Sport Totaal zenders. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 79151Posts
  • 5348Oplossingen
  • 23698Likes

Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Marco
Community Moderator
Community Moderator
  • 394Posts
  • 43Oplossingen
  • 210Likes

Goedemiddag @TennisKing75, welkom op de Ziggo Community! 🙂

Omdat je Ziggo Sport wel via de CI+ module kunt kijken, zou je zeggen dat dit goed in je abonnement staat. Ik kijk graag met je mee naar een oplossing. Zou je de postcode en je huisnummer in je profiel willen plaatsen? Alleen medewerkers van Ziggo hebben inzage in deze informatie.

TennisKing75
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Done

TennisKing75
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Met 'done' bedoel ik postcode en huisnummer zijn toegevoegd.

Marco
Community Moderator
Community Moderator
  • 394Posts
  • 43Oplossingen
  • 210Likes

Dank je wel @TennisKing75. Ik zie Ziggo Sport Totaal niet in je abonnement staan. Ik zie ook geen CI+ module of smartcard. Waarschijnlijk is de smartcard gekoppeld aan een ander abonnement. (die wel Ziggo Sport Totaal heeft)

Marco
Community Moderator
Community Moderator
  • 394Posts
  • 43Oplossingen
  • 210Likes

Dank je voor de informatie @TennisKing75. Ik heb de post verwijderd omdat er klantgegevens in het screenshot stonden. 😉

Ik zie inderdaad de order staan voor het bestellen van de CI+ module en de 12 maanden Ziggo Sport Totaal. Deze order is nog niet door alle achterliggende systemen. Ik ga dit intern doorzetten. We komen hier later op terug.

TennisKing75
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inmiddels heb ik Ziggo telefonisch gesproken en heeft de medewerker heeft de order handmatig doorgezet. Binnen 24 uur zou het opgelost moeten zijn. Echter dit heb ik de afgelopen dagen vaker gehoord, dus heb ik helaas weinig vertrouwen.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 6234Posts
  • 736Oplossingen
  • 2675Likes

Goedemorgen @TennisKing75 

Wij zien inmiddels het Ziggo Sport Totaal pakket actief staan onder je TV producten. Hoe zit dat bij jou?
Heb je inmiddels toegang tot de kanalen?

TennisKing75
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ja, bedankt