JohnvV

Level 5
  • 48Posts
  • 2Oplossingen
  • 16Likes

Zenderlijst van de nextbox naar de ziggo go app.

Ik heb het volgende probleem ik wil graag mijn favorieten lijst van de nextbox. 

Naar de ziggo go app kopiëren maar het lukt mij niet .

Ik heb de ziggo go app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. 

Maar elke keer als ik de lijst handmatig aanpast veranderd de favorieten lijst op de nextbox ook.

Waar ik alle zenders op de next box heb mis ik er een aantal op de ziggo go app. 

Zoek ik bv Spike in de zoekfunctie van de nextbox  vind hij de zender wel maar in de zenderlijst wordt hij niet gevonden. 

Terwijl in de zenderlijst van de nextbox alles goed staat.

10 Reacties 10
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Gebruik je hetzelfde profiel op de Next en in de Ziggo Go app?

JohnvV
Topicstarter
Level 5
  • 48Posts
  • 2Oplossingen
  • 16Likes

Ja allebei op favorieten profiel .

Maar als ik hem op alle zenders zet krijg ik ook niet alle zenders te zien.

Vui ik de zendernaam bij de zoekfunctie van de ziggo go app in dan vind hij hem wel.

Ik heb de ziggo go app uit de google play store gedownload. 

 

Richard1993!

Level 12
  • 638Posts
  • 15Oplossingen
  • 117Likes

heb je toevallig al gekeken of je een update heb? misschien ligt het daar wel aan. 

JohnvV
Topicstarter
Level 5
  • 48Posts
  • 2Oplossingen
  • 16Likes

Had ik al naar gekeken daarom de ziggo go app verwijderd en er opnieuw opgezet via de google play store. 

Dus denk ik dat het dan de laatste versie is.

Het gekke is als ik in de ziggo go app iets veranderd of aanpast hij het ook bij de nextbox doet.

Maar andersom niet.

JohnvV
Topicstarter
Level 5
  • 48Posts
  • 2Oplossingen
  • 16Likes

Iemand die misschien een oplossing voor mijn problemen weet.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8988Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @JohnvV,

 

Irritant dat dit niet lekker loopt! Ik wil eerst even helder hebben waar het precies misgaat, dus even op een rij:
Je maakt gebruik van een profiel. Daar heb je een lijst met favoriete zenders. Als je hierin iets aanpast in de Ziggo GO app, dan wordt je lijst op de Mediabox Next ook aangepast.

Echter, pas jij iets op de Mediabox Next aan (zender toevoegen of verwijderen), dan update de GO app niet mee.

 

Vat ik het zo goed samen, is dat ook de kern van het probleem?

JohnvV
Topicstarter
Level 5
  • 48Posts
  • 2Oplossingen
  • 16Likes

Alvast bedankt voor de reactie dat is inderdaad het probleem .

En op de lijst alle zenders op de next zijn alle zenders zichtbaar en op de ziggo go app niet.

Vul ik in de zoekfunctie b.v Spike in dan verschijnt de zender wel in de app . En kan ik hem op zijn plek zetten .

Maar hoe krijg ik alles wat ik op de next, hetzelfde op de ziggo go app .

Heb ik de nextbox helemaal goed ga ik iets aanpassen op de ziggo go app. 

Gooit hij alles door elkaar .

Ik heb meerder keren opnieuw ingelogd ook heb ik de ziggo go app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. 

Ik kom er niet meer uit .

Herstel zenders heb ik ook meerdere gedaan maar niets helpt.

Met vriendelijke groet. 

John.

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4348Posts
  • 574Oplossingen
  • 2124Likes

Allereerst excuses voor de late reactie, JohnvV. Inderdaad merkwaardig dat een wijziging in de zenderlijst vanuit de Ziggo GO App wel synchroniseert met de Next, maar andersom niet. Op dit moment kan ik dit niet reproduceren en weet ook niet of dit een tekortkoming dan wel probleem is. Heb jij een mogelijkheid om dit te testen @Bert ? Als er anderen zijn die dit willen testen, graag. Dan kan ik de informatie bundelen en in ieder geval onder de aandacht brengen. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Ik kan hier verschillenden profielen over en weer maken en wijzigen en verwijderen en is in beiden te zien.

 

@JohnvV Ik heb het gevoel dat je een stap mist, gebruik je nu in het standaard Gedeeld profiel?

 

Maak eens een Nieuw profiel aan genaamd TEST in de Next.

Druk aan de rechter zijkant van de Next afstandsbediening op de knop, dan opent het profielen menu op de Next, maak daar een nieuw profiel aan en kijk of die over en weer wel te wijzigen is op de Next en in de Ziggo Go app.

Wel in de Ziggo Go app dit TEST profiel kiezen rechts bovenin de app: Gedeeld profiel aanklikken en dan TEST kiezen.

 
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4348Posts
  • 574Oplossingen
  • 2124Likes

Dank voor het testen en het delen van je bevindingen @Bert Dat waardeer ik enorm! Heb je de stappen en het testprofiel opgevolgd @JohnvV? Wat zijn je bevindingen tot zover? 

Uitgelicht topic