RikM

Level 2
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Zender verdwenen Ziggo Go

 

 

Na de laatste update van ziggo go kan ik de zender "Love Nature" niet meer vinden ondanks dat deze zender in mijn zenderpakket zit, hoe kan dit? 

40 Reacties 40
RikM
Topicstarter
Level 2
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Bedankt, ik wacht gespannen af 😄

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5179Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Aha, ik keek inderdaad bij 5a @RikM Mysterie opgelost wat betreft Movies & Series XL. Nu nog het mysterie waar het allemaal mee begon, het ontbreken van Love Nature in Ziggo GO. Kon je bij  "Instellingen" -> "Favoriete zenders" -> "Beheer zenders" de zenders ook niet terugvinden?

Ik heb alle zenders uit het abonnement zonet nogmaals naar de box en het Ziggo GO account gestuurd. Dit kan even tijd in beslag nemen. Ik wil je vragen om morgen te checken of de zender voor jou beschikbaar is in Ziggo GO en benieuwd naar de uitkomst!

RikM
Topicstarter
Level 2
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Daar kon ik de zender ook niet terug vinden inderdaad, ik ga het morgen controleren en laat het weten. 

RikM
Topicstarter
Level 2
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Nog steeds geen love nature in ziggo go 

RikM
Topicstarter
Level 2
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

App opnieuw geïnstalleerd en zonder inloggen staat love nature ertussen maar na het inloggen is hij weg

Screenshot_20210219-131528_Ziggo GO.jpg

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@RikM  ik zie iets vreemds op je screenshots. Welk abonnement heb je TV Start of TV Compleet.

Dat @EnergieBoy alleen movies&series XL ziet dat klopt dat is standaard onderdeel bij TV Max.

Movies&Series zit standaard bij TV Compleet.

 

Op basis van de screenshots neem je TV Compleet af aangevuld met Movies&series XL klopt deze veronderstelling?

RikM
Topicstarter
Level 2
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Tv compleet en het xl pakket beide... Wat wil je hiermee zeggen dan? 

RikM
Topicstarter
Level 2
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Screenshot_20210219-160111_Adobe Acrobat.jpg

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@RikM wat ik hiermee wil zeggen is dat Love Nature geen onderdeel is van Movies &Series ik ben dus benieuwd of daarmee iets misgaat. @Rikst 

 

RikM
Topicstarter
Level 2
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Dat kan wel eens een dingetje zij , in het profiel staat het blijkbaar op standaard. Wel is het zo dat een aantal zenders uit het xl pakket wel werken en er is een xl pakket afgesloten... 

RikM
Topicstarter
Level 2
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Op de mediabox werkt love nature wel gewoon, alleen in, de ziggo go app niet

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Standaard hebben we allemaal, dat is de factuur term voor KabelTV.

Dat het zich beperkt tot Ziggo Go dat is zo vreemd, hoewel dat te verklaren is in het verschil van DVB versus internet stream. 

RikM
Topicstarter
Level 2
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Love nature werkte voorheen gewoon op ziggo go, voor de rest weet ik het ook niet meer. Hopelijk is het snel opgelost. Bedankt voor het meedenken. 

RikM
Topicstarter
Level 2
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

@Rikst  schreef:

Aha, ik keek inderdaad bij 5a @RikM Mysterie opgelost wat betreft Movies & Series XL. Nu nog het mysterie waar het allemaal mee begon, het ontbreken van Love Nature in Ziggo GO. Kon je bij  "Instellingen" -> "Favoriete zenders" -> "Beheer zenders" de zenders ook niet terugvinden?

Ik heb alle zenders uit het abonnement zonet nogmaals naar de box en het Ziggo GO account gestuurd. Dit kan even tijd in beslag nemen. Ik wil je vragen om morgen te checken of de zender voor jou beschikbaar is in Ziggo GO en benieuwd naar de uitkomst!


Nog steeds geen oplossing, wat duurt dat lang!? 

RikM
Topicstarter
Level 2
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

@Rikst , nog steeds geen oplossing, wat duurt dat lang!? 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8990Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @RikM,

 

Er gaat inderdaad iets nog niet helemaal goed. Helaas is het niet een simpele knop die we moeten omzetten.

Als ik zoek op de zender Love Nature (ingelogd), krijg ik twee resultaten: Love Nature HD en Love Nature 4K. Kies ik die eerste, dan zie ik dezelfde melding als die jij krijgt. De tweede, met 4K, werkt wel normaal. Krijg je toevallig ook meer resultaten op die manier?

RikM
Topicstarter
Level 2
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hier alleen Love Nature HD met zoekoptie, druk je erop staat er "geen informatie beschikbaar" 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Dat je alleen de HD variant vind lijkt me logisch de Mediabox XL is niet UHD geschikt, en er wordt geen TV Max afgenomen. Ziggo levert zowel de UHD als de HD variant via kanaalnr 205 dat kan natuurlijk nooit goed gaan, of je hebt hele slimme software op je tv platform en mediabox.

De UHD variant kan beter een eigen kanaal nummer krijgen.

Ps @Alex  jij ziet in de Ziggo Go app twee Love nature kanalen? 

De 2e met 4K kan nooit "goed" werken althans niet in UHD formaat gezien HD Ready het standaard formaat is voor Ziggo Go.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8990Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Scherp, @RoWi. - De kwaliteit is inderdaad hetzelfde, om de reden die je aangeeft. Maar de verschillende namen + logo's doet vermoeden dat er twee varianten zijn, en mogelijk de oorzaak is van het probleem van @RikM bij z'n overgang van het ene platform naar het andere. Het was mij niet bekend en heb dit dan ook doorgezet om te laten onderzoeken. Volgens mij hebben we alles verder uitgesloten. Zodra ik nieuws heb, kom ik in de lucht!

RikM
Topicstarter
Level 2
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Net de laatste update van Ziggo Go uitgevoerd via de Google playstore en Love Nature is weer terug in de app, nu de hele avond Love Nature kijken via de app natuurlijk :-). 

Uitgelicht topic