RikM

Level 2
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Zender verdwenen Ziggo Go

 

 

Na de laatste update van ziggo go kan ik de zender "Love Nature" niet meer vinden ondanks dat deze zender in mijn zenderpakket zit, hoe kan dit? 

40 Reacties 40
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes

Hoi @RikM 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Ziggo. 

Heb je je app al eens eraf gehaald en weer opnieuw erop gezet? Of even uitloggen en dan weer opnieuw inloggen? En als je kijkt via www.ziggogo.tv, heb je de zender dan wel? Mochten het allemaal goed gaan en je kan het toch niet vinden, dan is het beter dat iemand van Ziggo met je mee kijkt. Geef dan aub bij je profielinstellingen je postcode en huisnummer, dan kunnen ze gelijk met je mee kijken.

Heb nog even geluld, test het nog even uit en kijk of het je alsnog lukt. 

RikM
Topicstarter
Level 2
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hoi Energieboy 

 

Bedankt voor je reactie, heb alle stappen al doornomem en nog steeds geen Love Nature 

EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes

Dan maar even wachten op iemand van Ziggo 🙂

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5179Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @RikM 

Dat is dan voor jou geen goede update geweest. Al zou je ook nu de zender Love Nature gewoon moeten kunnen kijken. Mogelijk is de zender niet geselecteerd in de zenderlijst van Ziggo GO. Kun je dit eens nakijken via "Instellingen" -> "Favoriete zenders" -> "Beheer zenders"?

RikM
Topicstarter
Level 2
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ook al na gekeken, vandaag na de laatste update ook nog steeds geen Love Nature. Bij het invullen van Love Nature in de zoekbalk van Ziggo Go zie je de zender bij zoekresultaten staan inclusief de info wat er nu afspeelt, klik je erop geeft de app aan dat er geen informatie beschikbaar is. Alsof Love Nature gewist is in Ziggo Go 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5179Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Dat is apart! Kun je de zender op je mediabox wel gewoon zien? En gebruik je Ziggo GO in de app of in de browser?

RikM
Topicstarter
Level 2
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Op de mediabox werkt de zender gewoon op kanaal 205, gebruik de Ziggo Go app. Heb wel op de browser gekeken maar daar werkt de zender ook niet. 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5179Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Ik heb nog even kijkje genomen, de zender werkt hier wel gewoon goed in Ziggo GO. Maar ik zie bij je gegevens geen actief abonnement op Movies & Series XL @RikM. Love Nature is onderdeel van dat zenderpakket. Dat is de reden waarom je de zender niet kunt bekijken. Ik begrijp dat de zender op de box wel zichtbaar is, deze staat daar dan onterecht actief en de toegang kan van het een op het andere moment dan ook verdwijnen. Als je de zender graag wilt blijven bekijken, dan adviseer ik je een abonnement te nemen op Movies & Series XL.

RikM
Topicstarter
Level 2
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Als het goed is is dat extra pakket wel gewoon actief 

RikM
Topicstarter
Level 2
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Andere zenders uit dat pakket werken ook gewoon op de mediabox en in de ziggo go app

EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes

Ik zou haast zeggen, als Ziggo zegt dat je geen M&S XL pakket hebt, blijf stil en zeg niets meer 🙂 - Dit kan je nog eens de kop kosten en dat je alles kwijt bent 😞 Of je moet er wel voor betalen en Ziggo heeft het niet aan het juiste eind, dat kan natuurlijk ook 🙂

Ik hoop dat @Rikst je er snel mee verder kan helpen.

RikM
Topicstarter
Level 2
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

IMG-20210218-WA0006.jpg

RikM
Topicstarter
Level 2
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ziggo heeft het zelf verkeerd staan in het systeem. Mooi dat dat nu helder is... Ik wacht op de aanpassing 

EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes

Dat is nu eens een hele goede vraag.
Want ik heb niet zoveel Extra zenders informatie er staan. Die Movies & Series heb ik er niet bij staan (heb VodafoneZiggo combi), alleen maar Movies & Series XL. Hmm, zou zeggen, bekijk je factuur eens, daarop moet het dan toch ook staan. 

Schermafbeelding 2021-02-18 om 11.52.53.png


Dit is mijn factuur, daar staat het bij:

Schermafbeelding 2021-02-18 om 11.55.35.png

RikM
Topicstarter
Level 2
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Screenshot_20210218-120210_Adobe Acrobat.jpg

RikM
Topicstarter
Level 2
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Misschien is het huisnummer verwarrend.. Het gaat om nummer 5 en niet de buren van 5 a

EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes

Uh ja, dat is duidelijk 🙂

Ik zal even vragen of iemand hier iets sneller naar kan kijken en je kan helpen.

RikM
Topicstarter
Level 2
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Moderator edit 18-02: Screenshot verwijderd ivm klantgegevens.

EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes

Ik zou dit plaatje even weghalen!
Hier staan namelijk al je privé gegevens op. Dus delete deze maar aub.

Uitgelicht topic