1
Vraag
2
Reacties
Balletoni1969

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ZIGGO GO in auto bij lang wachten

Goedemiddag,

 

Ik zit al jaren bij jullie als provider en heb eigenlijk zelden problemen. Maar nu heb ik er dan eindelijk1 en hoop dat jullie het kunnen oplossen. Omdat ik veel met de auto onderweg ben en vaak lang op plaatsen moet wachten heb ik een vrijschakeling in de auto laten bouwen zodat mijn bijrijder video/tv kan kijken. Best een dure aangelegenheid maar het werkt allemaal prima alleen ZIGGO-GO niet en nu heb ik het juist daarvoor allemaal aan laten passen in de auto.

Kunnen jullie iets aanpassen bij mijn abonnement waardoor het wel werkt ?

 

groeten Ronnie 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Vanuit ons lastig om daar support op te bieden gezien het niet direct een tablet/laptop of smartphone betreft. Mijn advies is om hen te bellen/langs de rijden. Kunnen zij zelf even uitzoeken hoe en wat.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Wat voor foutmelding krijg je te zien?

Balletoni1969
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Helaas is het niet toegestaan video af te spelen op een ander apparaat

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@Balletoni1969 gaat het om Android Auto, dat wordt niet ondersteund zover ik weet. 

Wordt de Ziggo Go app vanaf een smartfoon via een usb kabel op het scherm afgespeeld? Ook dat wordt niet ondersteund.

Balletoni1969
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nee, het staat los van android auto .. bij procartuning in hilversum is de vrijschakeling geheel ingebouwd al voordat ik android carplay had gebruikt. Alles werkte goed alleen ZIGGO-Go niet .... en dat was nu net waar ik het voor had laten aanschaffen. Daar gaven ze aan dat het dan toch echt aan ZIGGO lag omdat al de rest wel werkt. Ook nederland 1,2 en 3 via NOS werkt wel gewoon

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemiddag @Balletoni1969

 

Ik vraag me vooral af hoe je dit precies hebt geïnstalleerd. Zoals je kan lezen op onze website is Ziggo GO alleen geschikt voor een Smartphone/Tablet of laptop. Hoe ziet de installatie er in je auto precies uit en waarmee maak je verbinding?

Balletoni1969
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dat durf ik helaas niet te zeggen, bij procar tuning in Aalsmeer hebben ze dat gedaan. In 2020 hebben ze het in mijn Mercedes geïnstalleerd en toen werkte het ook gewoon. Of het moet na 2020 veranderd zijn want nu in de BMW werkt het niet.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Vanuit ons lastig om daar support op te bieden gezien het niet direct een tablet/laptop of smartphone betreft. Mijn advies is om hen te bellen/langs de rijden. Kunnen zij zelf even uitzoeken hoe en wat.

Balletoni1969
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank je voor jullie antwoord, maar ik ben daar al geweest en zij hebben het destijds ook in de Mercedes ingebouwd en toen werkte alles goed, nu in de BMW hetzelfde (volgens hen) aangesloten en werkt ook alles goed behalve ZIGGO Go. Netflix werkt, dvd, video, nos nederland 1,2 en 3.

Maar ik denk dat ik het het beste nu maar kan laten rusten want dan gaat het hem niet meer worden denk ik. Fijn weekend iedereen die mee heeft gedacht

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic