Ik heb op mijn iPhone al een tijdje de beta-versie van IOS14.4. De Ziggogo-app werkte normaal. Echter gisteren merkte ik dat de app crashte. De app start op, de achtergrond verschijnt en floept dan is het weg. Als ik dan door de openstaande apps blader staat de Ziggo-app er wel bij. Hij crasht maar stopt dus niet helemaal.
Ik heb een iPhone 12 pro met IOS14.4.
Ik heb de app verwijderd, ik heb de cache van alle ziggo-apps geledigd. Ik heb de app meerdere malen opnieuw geïnstalleerd, zonder resultaat. Vervolgens heb ik de app nogmaals verwijderd van mijn phone, uit de aankopen van de app-store gewist, zodat ik zeker wist dat ik een versie van de app nieuw kon downloaden en niet per ongeluk uit mijn iCloud of zo: zonder resultaat.
Een verse installatie gaat goed, de app opent en vraagt om in te loggen, dat gaat ook goed. Maar dan meldt de app dat hij op netwerk naar apparaten gaat zoeken en dat hij via bluetooth gaat zoeken. Ik zie dan het hele scherm van app, inclusief de knopje aan de onderzijde. Bij de ene keer installeren verschijnt dan eerst een tijdje een draaiend cirkeltje, de andere keer verdwijnt de app meteen. Ik heb dit ook geprobeerd met zowel wifi als bluetooth uit.
Ik deed dit alles onder een beta van IOS14.4 (de app had gefunctioneerd hieronder), maar inmiddels is er ook een openbare versie OIS14.4, die staat op de telefoon van mijn vrouw, daarop werkt de app wel. Nu heb ik inmiddels ook een beta 14.5, ook daar bovenstaande handelingen meerdere malen uitgevoerd, maar zonder resultaat.
In een andere thread op dit forum las ik dat er eerder iets had gespeeld met tal-instellingen. Dat heb ik ook vruchteloos geprobeerd.
Weet iemand nog meer tips`?