Opgelost! Ga naar oplossing.
hanh wrote:Wanneer ik naar ziggogo.tv online wil gaan, via een webbrowser, legt deze gelijk de link met de app, en vervolgens komt het niet aan de praat.Snap dit niet.
Testte de App,
Daarna ook ziggogo.tv in Edge en Chrome & die bleven netjes binnen de Browser werken.
Dus?????
Gr Han
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Wanneer ik naar ziggogo.tv online wil gaan, via een webbrowser, legt deze gelijk de link met de app, en vervolgens komt het niet aan de praat.
hanh wrote:Wanneer ik naar ziggogo.tv online wil gaan, via een webbrowser, legt deze gelijk de link met de app, en vervolgens komt het niet aan de praat.Snap dit niet.
Testte de App,
Daarna ook ziggogo.tv in Edge en Chrome & die bleven netjes binnen de Browser werken.
Dus?????
Gr Han
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.