Vraag
Reacties
Oplossing
Hierbenik
Level 1

Windows 10 Ziggo GO

Problemen met Ziggo GO op Windows 10 app. Opnieuw installeren, resetten, niets werkt. Blijft maar op bufferen staan. Ziggo heeft ook nog geen oplossing geboden...

Wanneer ik naar ziggogo.tv online wil gaan, via een webbrowser, legt deze gelijk de link met de app, en vervolgens komt het niet aan de praat.

Hebben jullie een oplossing?
0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Hierbenik
Level 1
Topicstarter
hanh wrote:

Wanneer ik naar ziggogo.tv online wil gaan, via een webbrowser, legt deze gelijk de link met de app, en vervolgens komt het niet aan de praat.
Snap dit niet.
Testte de App,
Daarna ook ziggogo.tv in Edge en Chrome & die bleven netjes binnen de Browser werken.
Dus?????
Gr Han

De app stond ingesteld als hoofdprogramma, dus bij opening in edge, schakelde edge direct naar de app, om deze op te starten (dit kun je instellen).

Na het verwijderen van de app, is de connectie tussen app en browser ook verdwenen, zodat de webversie prima werkt.

overigens, werkt de app in windows 10 niet, blijft op laden hangen. Ziggo geeft in bericht aan dat er inderdaad problemen zijn met de werking van de app in windows 10 na een update, en bij verschillende mensen dus niet kan werken. Oplossing is in de maak.

Bekijk in context

0 Kudos
4 Reacties 4
Dave
Level 20
T.E.A.M.
Beste even uitloggen, app verwijderen windows opnieuw opstarten.
App installeren en opnieuw inloggen.
0 Kudos
hanh
Oud Community-lid

Snap dit niet.
Testte de App,
Daarna ook ziggogo.tv in Edge en Chrome & die bleven netjes binnen de Browser werken.
Dus?????
Gr Han
0 Kudos
Dave
Level 20
T.E.A.M.
Hier werkt het ook als een zonnetje en nergens last van.
0 Kudos
Hierbenik
Level 1
Topicstarter
hanh wrote:

Snap dit niet.
Testte de App,
Dus?????
Gr Han

De app stond ingesteld als hoofdprogramma, dus bij opening in edge, schakelde edge direct naar de app, om deze op te starten (dit kun je instellen).

Na het verwijderen van de app, is de connectie tussen app en browser ook verdwenen, zodat de webversie prima werkt.

overigens, werkt de app in windows 10 niet, blijft op laden hangen. Ziggo geeft in bericht aan dat er inderdaad problemen zijn met de werking van de app in windows 10 na een update, en bij verschillende mensen dus niet kan werken. Oplossing is in de maak.
0 Kudos